سرخط خبرها

درباره انیمیشن «بچه زرنگ» جشنواره فیلم فجر که با صداپیشگی بازیگران سینما تولید شده است

  • کد خبر: ۱۴۸۵۵۵
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
درباره انیمیشن «بچه زرنگ» جشنواره فیلم فجر که با صداپیشگی بازیگران سینما تولید شده است
روز شنبه ۱۵ بهمن فیلم سینمایی «بچه زرنگ»، تنها انیمیشن امسال در جشنواره فیلم فجر، در پردیس ملت برای اهالی رسانه به نمایش در‌ خواهد آمد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، جدیدترین ساخته گروه هنر پویا، به تهیه‌کنندگی حامد جعفری در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده است.
«بچه‌زرنگ» جدیدترین انیمیشن سینمایی گروه هنر پویا است. این انیمیشن اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که ازسوی گروه هنر پویا و با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنر پویا تولید شده است.

سعید شیخ‌زاده که در فیلم سینمایی «فیلشاه» نیز به‌عنوان مدیر دوبلاژ با گروه هنر پویا همکاری داشته، در این انیمیشن در کنار چهره‌های شناخته‌شده عرصه دوبلاژ، از صداپیشگی چند بازیگر مطرح بهره‌ برده است. حضور بیش از ۱۰۰ کاراکتر انسانی و حیوانی در کنار تنوع و تعدد اقلیمی لوکیشن‌ها و پلان‌ها، از پیچیدگی‌های خاص دوبله «بچه زرنگ» به‌شمار می‌رود.

هومن حاجی عبداللهی، صداپیشه شخصیت «ببری» کاراکتر مکمل فیلم را بر‌عهده دارد. جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی،  ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را برعهده دارند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می‌کند با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هرچیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض‌شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد به آن حیوان هم کمک کند و او را به زادگاهش بازگرداند، اما سفر به دل جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است.»

فرایند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توسط حسن ایوبی، آهنگ‌سازی توسط امیر توسلی، اصلاح رنگ توسط سامان مجد وفایی و صداگذاری توسط حسین ابوالصدق انجام شده است.

فایل دی‌سی‌پی نهایی این انیمیشن در موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تحویل داده شده است و روز شنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۶ در پردیس ملت نمایش داده می‌شود.

گروه هنر پویا در سال‌های قبل ساخت انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را نیز در کارنامه خود داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->