کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

باخت بسکتبالیست‌های آویژه به حاشیه!

  • کد خبر: ۱۴۹۲۳۷
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
باخت بسکتبالیست‌های آویژه به حاشیه!
نماینده استان مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال را با یک شکست خانگی آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اقدام سه‌امتیازی شماره ۲۰ در ۳۴ ثانیه به پایان بازی، خیلی بیست به سبد می‌نشیند تا تیم میهمان یک پیروزی شیرین را با خود به خانه ببرد. دیدار نخست نماینده مشهد در چهارچوب مرحله دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال دیروز در سالن سجاد مقابل تیم مس کرمان برگزار شد که در پایان شاگردان سرجان ایوانوویچ در یک بازی پرحاشیه و پراتفاق، درحالی‌که تا پنج دقیقه به پایان بازی تیم برتر میدان بودند، یک‌باره قافیه را به میهمان کرمانی واگذار کردند و بازی را ۸۸ بر ۸۲ باختند؛ شکستی که باورش برای حاضران در سالن مشهد سخت بود. زیرا آویژه سه کوارتر طوفانی و تماشایی داشت و در همه دقایق بازی دست‌کم هشت امتیاز از حریف پیش بود و در پایان اسیر حاشیه‌هایی شد که سرمربی باتجربه کرمانی برای بازی تراشید. این دیدار از حیث فنی کاملا به نفع آویژه دنبال شد، اما در بعد حاشیه‌ها بلای جان این تیم شد و به کام مس نشست.

پرسبد، مستحکم، تماشایی

بازی با شروع طوفانی آویژه آغاز شد؛ جایی که میزبان به لطف حسن علی‌اکبری خیلی زود از حریف پیش افتاد و در همان کوارتر اول هفت امتیاز اختلاف ایجاد کرد. آویژه کوارتر دوم را با یک اختلاف باخت و در کوارتر سوم هم باز تیم برتر میدان بود و در پایان این کوارتر هشت اختلاف امتیاز ایجاد کرد. اما این پایان کار نبود و در کوارتر پایانی مس به‌طرز معجزه‌آسایی به بازی برگشت؛ بازگشتی که نه تنهاموجب جبران هشت امتیاز عقب‌افتاده شد، بلکه شش امتیاز اختلاف به سود این تیم ایجاد کرد!

حاشیه؛ اسلحه مس

سرمربی کهنه‌کار و کاربلد مس کرمان که سابق بر این هم سابقه حاشیه‌سازی و برهم‌ریختن نظم بازی را داشت، در این دیدار هم درحالی که تیمش ۳۷ بر ۳۰ عقب بود، روی یک خطای ساده اعتراض گسترده‌ای را علیه تیم داوری آغاز کرد؛ به‌نحوی که بازی در زمانی طولانی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تعطیل شد. محمدرضا اسلامی که به‌شدت به عملکرد محمد رجبی، آریان جمشیدی و سیدمحمد سیدحسینی داوران بازی معترض بود، تیمش را از میدان بیرون کشید و به بازیکنان اجازه بازی نداد؛ مسئله‌ای که دقایقی جو سالن را هم تحت‌تأثیر قرار داد و پس از این اتفاق و با اخراج اسلامی، داور بازی خیلی دیر اعلام سه دقیقه فرصت نهایی برای خروج اسلامی از زمین را داد و مسی‌ها پس از آن به بازی برگشتند؛ حاشیه‌ای که دامان آویژه را گرفت و در ادامه به طرز معناداری سوت‌ها به سود میهمان مشکی‌پوش برگشت.

عصبانیت شدید از حاشیه‌های اسلامی

با پایان بازی سرجان ایوانوویچ، سرمربی آرام صرب‌تبار آویژه که معمولا کمتر از کوره درمی‌رود، به سوی داور رفت و با او در باب حاشیه‌سازی‌های محمدرضا اسلامی و تیمش صحبت کرد. حامد حسین‌زاده، کاپیتان باتجربه آویژه هم که در میانه میدان بازیکنان را جمع کرده بود، با صدای بلند خطاب به مسی‌های کرمان خواست تا بسکتبال بازی کنند و دست از این بازی کثیف بردارند. محمدرضا اسلامی، سرمربی مس کرمان، در بازی دور رفت از مرحله اول هم مقابل آویژه در همین سالن سجاد چنین اتفاقاتی رقم زده بود که آن‌بار هم با مماشات تیم داوری فقط از زمین بازی اخراج شد و کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال محرومیتی برای او در نظر نگرفت.

میهمانی آویژه در خانه نبوغ اراک

با این شکست حالا شاگردان سرجان ایوانوویچ در ادامه کار سختی در پیش دارند. آن‌ها در دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باید پنجشنبه همین هفته در اراک به مصاف تیم نبوغ بروند و پس از آن لیگ به مدت ۲۳ روز به‌علت بازی‌های ملی تعطیل می‌شود، اما در شروع دوباره رقابت‌ها، سیزدهم اسفند باید در تهران میهمان مهرام باشند؛ دو دیدار خارج از خانه دشوار که می‌تواند برای این تیم حکم مرگ و زندگی داشته باشد.

در دیگر دیدار گروه دوم مرحله دوم لیگ‌برتر بسکتبال دو رقیب دیگر آویژه، مهرام و نبوغ، دیروز به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان مهرام به‌سختی و با نتیجه ۶۵ بر ۶۴ مقابل نبوغ به برتری رسید. در دیگر دیدار‌های این هفته، در گروه اول شهرداری گرگان با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ نفت آبادان را برد و ذوب‌آهن در یک جدال نزدیک ۷۷ بر ۷۵ از پس کاله برآمد. در گروه سوم هم مس رفسنجان ۹۱ بر ۵۶ رعد پدافند را برد و فولاد هرمزگان ۹۴ بر ۷۶ از سد توفارقان آذرشهر گذشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->