«خط مقاومت» به آنتن شبکه سه بازگشت + زمان پخش بازیگران «جزر و مد» خواستار پاسخ‌گویی پلتفرم استارنت شدند اولین همکاری رضا عطاران و نوید محمدزاده در اثری جدی هزینه تولید فصل اول «جوکر» فاش شد! منیر قیدی، کارگردان سینما: نگاه انسانی به سینما داشته باشیم «در آغوش ایران» فرصتی برای اکران تولیدات سینمایی | نشست صمیمانه فیلم‌سازان جوان مشهدی با منیر قیدی، کارگردان سینما + فیلم بهرام افشاری با نقشی متفاوت به جشنواره فجر می‌رود آمریکا ویزای برنده نوبل ادبیات را لغو کرد کارگردان «الگوریتم»: هدفمان ساخت قصه‌ای صادقانه بود بازگشت قدرتمندانه داستان اسباب‌بازی‌ها | پیکسار هنوز استاد احساس است توقف اجرای نمایش‌های کمدی و غیرکمدی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) (۱۲ و ۱۳ آبان ۱۴۰۴) پرستاره‌ترین فیلم کمدی سینما اکران شد | نگاهی به فیلم «آقای زالو» با بازی مهران مدیری انتشار کتاب «من خبرنگارم» به قلم ارسلان رسولی مناسبت‌ها و تقویم فرهنگی‌هنری امروز (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مجریانی که بازیگر شدند بحران نبود استقلال | نگاهی به سریال «محکوم»، ساخته سیامک مردانه تولید اثر؛ از دردسر‌های اداری تا هزینه‌های سرسام‌آور | نگاهی به مشکلات تولید و اجرای تئاتر در مشهد جان ویلیامز موسیقی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را می‌سازد بازگشت «محمدرضا گلزار» به شبکه نمایش خانگی بلیت ۲ میلیون تومانی برای نمایش بهنوش طباطبایی و هوتن شکیبا!
سرخط خبرها

۷ هزار نفر از «دیزنی» اخراج شدند

  • کد خبر: ۱۴۹۹۱۷
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
۷ هزار نفر از «دیزنی» اخراج شدند
کمپانی دیزنی با کاهش ۷ هزار شغل از این مجموعه، ۵.۵ میلیارد دلار صرفه جویی در هزینه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیزنی قصد دارد با کاهش ۳ درصد از نیروی شاغل خود به کاهش هزینه ۵.۵ میلیارد دلاری نزدیک شود.

باب ایگر که دوباره به عنوان مدیر عامل دیزنی بازگشته با ارایه گزارش ۳ ماهه پایان سال ۲۰۲۲ این کمپانی گفت دیزنی برای کاهش هزینه‌هایش می‌خواهد ۷ هزار کارمندش را کاهش دهد. این رقم به معنی کم کردن ۳.۲ درصد از کل کارمندان دیزنی است که در سراسر جهان ۲۲۰ هزار نفر را در استخدام خود دارد.

این بخشی از تلاش دیزنی برای صرفه‌جویی ۵.۵ میلیارد دلاری در هزینه‌هایش است. ایگر گفت با اخراج این تعداد از نیرو‌های کار بخشی از هزینه کاهش ۲.۵ میلیارد دلاری از بخش کاهش هزینه‌های غیرمحتوایی تامین می‌شود و مقدار دیگری از این بخش هم از کاهش هزینه‌های بازاریابی باید محقق شود.

۳ میلیارد دلار هم از هزینه‌های تولید محتوا تامین می‌شود که شامل برنامه‌های غیرورزشی خواهد بود.

کاهش هزینه‌های تدارکات هم مورد نظر این کمپانی است و همه این هزینه‌ها قرار است تا پایان سال مالی ۲۰۲۴ عملی شود.

ایگر گفت در زمینه کاهش محتوا که همه در جهت سرگرمی است، به چیز‌های گران‌تر در این دنیای رقابتی بیشتر توجه می‌کند.

در ۳ ماه پایانی ۲۰۲۲ دیزنی با کاهش ۲.۴ میلیون مشترک در دیزنی پلاس برای اولین بار روبه‌رو شده که بخش مهمی از آن در هند و آسیای جنوب شرقی رخ داده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->