ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان
سرخط خبرها

قتل تازه داماد به دست همسر خائن در شهرری

  • کد خبر: ۱۵۰۴۳۴
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
  • ۱
قتل تازه داماد به دست همسر خائن در شهرری
زن جوان با همدستی معشوقه قدیمی‌اش شوهر نانوای خود را در شهرری به قتل رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، دی ماه سال ۹۹ رسیدگی به پرونده اعلام مفقودی مرد جوان به نام خشایار در شهرری در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ماجرا از آنجا کلید خورد که همسر خشایار سراسیمه به پلیس مراجعه کرد و ناپدید شدن ناگهانی همسرش را اعلام کرد. اما زمانی که ماموران قضایی مشغول ثبت اظهارات همسر خشایار به نام بهاره شدند، متوجه ضد و نقیض گویی‌های او شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

در نهایت بهاره ۲۰ ساله به قتل همسر خود با همدستی مرد مورد علاقه اش اعتراف کرد و اظهار داشت که برای رد گم کنی فقدان همسرش را به پلیس اطلاع داده بود.

به این ترتیب همدست بهاره به نام هومن ۱۹ ساله دستگیر شد و در اعتراف به قتل خشایار گفت: «من و بهاره از قبل از ازدواج او با هم ارتباط داشتیم و من خاطرخواه او بودم. اما خانواده بهاره با ازدواج ما مخالفت کردند و بهاره را مجبور کردند که با خشایار ازدواج کند. اما من و بهاره از فکر هم بیرون نیامده بودیم و هنوز عاشق هم بودیم. خشایار ۲۰ سال داشت و نانوا بود و از صبح علی الطلوع سر کار می‌رفت و آخر شب به خانه برمی گشت. من هم زمانی که بهاره تنها بود به دیدارش می‌رفتیم. تا ااینکه تصمیم گرفتیم خشایار را از سر راه برداریم و با هم ازدواج کنیم، چون او حاضر نبود بهاره را طلاق دهد.»

هومن در مورد نحوه به قتل رساندن خشایار گفت: «بهاره در غذای خشایار قرص خواب آور ریخت و سپس من او را خفه کردم. بعد جسد را در بیابان‌های اطراف ورامین دفن کردیم.»

با اعتراف صریح زوج جوان به همدستی در قتل، پرونده روال قانونی را طی کرد تا اینکه با رای قضات دادگاه کیفری یک استان تهران، هومن به قصاص نفس به اتهام مباشرت در قتل عمدی محکوم شد. همچنین بهاره نیز به اتهام معاونت در قتل عمدی به تحمل ۱۰ سال و به اتهام معاونت در اخفای جسد به ۳ سال حبس محکوم شد.

منبع: رکنا


در ادامه حتما بخوانید

دستگیری مرد افغانستانی پس از قتل هم اتاقی‌اش

مرد خیانتکار پس از قتل زن مطلقه به قصاص محکوم شد

اعتراف مرد جوان به سوزاندن جسد دوست خود در غرب تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
قبل ازدواج ببنید طرف مقابل خاطر خواه نداشته باشه اخر عاقبت ازدواج زورکی البته بیشتر همین ازدواج های هیجانیم اخرش مشخصه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->