اظهارات تحریک‌آمیز مقامات صهیونیست در پی حادثه «مجدل شمس» آیا نتانیاهو با هریس اختلاف دارد؟ حزب‌الله لبنان، حمله به «مجدل الشمس» جولان اشغالی را تکذیب کرد ۹ کشته و ۳۰ زخمی در حمله پهپادی به جولان اشغالی جنگنده سوخوی ۳۴ روسیه سقوط کرد (۶ مرداد ۱۴۰۳) شهادت سه رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۶ مرداد ۱۴۰۳) کره جنوبی برای مذاکره با کره شمالی شرط گذاشت ناو هواپیمابر آمریکایی از ورود به دریای سرخ خودداری کرد زخمی‌شدن ۱۱ صهیونیست در حمله پهپادی به جولان اشغالی (۶ مرداد ۱۴۰۳) کرملین: روسیه مشتاق پیروزی ترامپ نیست حماس: دولت آمریکا مسئول جنایت‌های اسرائیل است حمله موشکی سنگین از جنوب لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۶ مرداد ۱۴۰۳) بلینکن مدعی تلاش آمریکا برای آتش بس فوری در غزه شد ۱۴ شهید و زخمی در حمله پهپادی اسرائیل به نابلس (۶ مرداد ۱۴۰۳) حضور قطعی ۷۰ هیات و مقام خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشکیل ستاد تحلیف رئیس جمهور با حضور قالیباف انتقال ۱۹ زندانی ایرانی از اقلیم کردستان عراق به کشور (۶ مرداد ۱۴۰۳) سه نظامی صهیونیست در حمله حزب الله زخمی شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هریس» رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد بلینکن و وانگ یی در لائوس دیدار کردند واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو
سرخط خبرها

واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون

  • کد خبر: ۱۵۰۶۱۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
واکنش وزیر کشور به نشست دانشگاه جورج تاون
وزیر کشور گفت: کسانی که سردمدار مخالفین جمهوری اسلامی شده‌اند، عددی نیستند که برای نظام و کشور خطری داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد وحیدی در واکنش به نشست براندازان در دانشگاه جورج تاون و حضور برخی سران ساواک در تجمعات ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: این اتفاقا جالب است که بررسی کنیم سران مخالف ما چه کسانی هستند؟ یکی از این سران فردی است که پدر  و خانواده‌اش یکی از بدترنی وسیاه‌ترین دوران‌ها را در این کشور رقم زده است. این آقای رضا پهلوی سرسلسله این مخالفان شده است.

وی ادامه داد: این کشور در اوج وابستگی سیاسی، انحطاط اخلاقی، عقب‌ماندگی علمی، ضعف قدرت اقتصادی مردم و بدترین شکنجه‌های ساواک بود اما این‌ها حالا سردمدار مخالفین شده‌اند. آن آقای سرشکنجه‌گر معروف یکی دیگر از سردمداران شده است. افراد دیگری هم هستند که یک مضحکه است و مشخص شد چه کسانی مخالف جمهوری اسلامی هستند.

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که این‌ها خطری برای نظام و کشور دارند، گفت: این‌ها واقعا عددی نیستند. یک چیزهایی درست می کنند برای اینکه  پول می‌گیرند. 44 سال است که اقدام کرده اند که این آخرین نشست از همه مفتضح‌تر بود.

منبع:ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->