ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

حکم قصاص سرانجام یک قتل خانوادگی

  • کد خبر: ۱۵۰۹۳۵
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
حکم قصاص سرانجام یک قتل خانوادگی
پسر جوانی که پسرعمویش را در یک درگیری خونین با ضربات چاقو به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، متهم در پی اختلاف بر سر هزینه مواد مخدر با پسرعمویش درگیر شد و او را مقابل یک قهوه‌خانه به قتل رساند.

این درگیری خونین در سال ۹۶ اتفاق افتاد. پلیس متوجه شد درگیری‌ای بین دو جوان رخ داده و سامان ۲۹ ساله زخمی و به بیمارستان منتقل شده، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرده است.

با مرگ پسر جوان تحقیقات پلیسی آغاز و در بررسی‌ها روشن شد سامان در درگیری با پسرعمویش عادل با ضربه‌های متعدد چاقو به شکم و سینه‌اش کشته شده است. با افشای این ماجرا، ماموران به ردیابی عادل پرداختند و او را بازداشت کردند.

پسرجوان به درگیری خونین با پسرعمویش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

به این ترتیب برای متهم کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و عادل از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم از طرف پدر و مادر قربانی درخواست قصاص را مطرح کرد.

او گفت: پدر و مادر سامان نتوانستند در دادگاه قتل پسرشان شرکت کنند، ولی اعلام کردند راضی به گذشت نیستند و فقط قصاص می‌خواهند.

سپس متهم به دفاع ایستاد و در تشریح انگیزه درگیری خونین گفت: من و سامان از بچگی با هم بزرگ شدیم و دوست بودیم و من هرگز راضی به مرگ او نبودم. آخرین بار او برای برادر معتادم مواد مخدر آورده بود و می‌خواست پول مواد را از من بگیرد. به همین خاطر با او درگیر شدم.

عادل توضیح داد: او چند بار مقابل خانه ما آمده بود تا پول موادمخدر را از من بگیرد. به او اعتراض کردم و گفتم اشتباه کرده که مواد مخدر در اختیار برادر کوچکم قرار داده است، اما او ناراحت شد و با فحاشی از آنجا رفت. آخرین بار به قهوه‌خانه رفته بودم که با سامان روبه‌رو شدم. او در حال قلیان کشیدن بود که به من چپ نگاه کرد. به او اعتراض کردم و از قهوه‌خانه خارج شدم. بعد پسرعمویم را به بیرون صدا زدم. وقتی سامان از قهوه‌خانه بیرون آمد با هم درگیر شدیم. او گلوی مرا گرفته بود و سرم را به عقب هل می‌داد. من هم در اوج عصبانیت چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم؛ اما اصلاً متوجه نبودم ضربه‌های چاقو به شکم و سینه او برخورد کرده است. من بعد از اینکه دستگیر شدم و فهمیدم سامان با ۱۰ ضربه چاقو از پا درآمده، خودم هم شوکه شدم.

او ادامه داد: وقتی دیدم پسرعمویم خونین روی زمین افتاده می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم، اما دوستانش سر رسیدند و به همین خاطر فرار کردم. می‌دانستم دوستانش او را به بیمارستان می‌رسانند. اشتباه کردم و حالا پشیمان هستم. باور کنید دعوا را او راه انداخته بود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، عادل را به قصاص محکوم کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->