تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

افشای راز خودکشی گروهی اعضای یک خانواده در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۱۳۲۸
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
افشای راز خودکشی گروهی اعضای یک خانواده در مشهد
پس از خودکشی یک پسر جوان که ۳ روز قبل در مشهد رخ داد، ۵ عضو دیگر خانواده وی نیز روز گذشته به خودکشی اقدام کردند.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ دیروز یکی از تلخ‌ترین و دردناک‌ترین پرونده‌های حوادث کشور در منطقه ایثارگران مشهد رقم خورد و در کمتر از ۴۸ ساعت، چهار عضو یک خانواده جان باختند و دو کودک این خانواده شش‌نفره نیز به علت مسمومیت دارویی به مراکز درمانی منتقل شدند، ماجرایی مشکوک که پای افراد دیگری را هم به این پرونده گشود.

ماجرای آغازین این حادثه به دو روز قبل بازمی‌گردد، جایی که میلاد، پسر بزرگ یک خانواده دست به خودکشی می‌زند و جان خود را از دست می‌دهد. مرگ پسر بیست‌و‌هشت ساله، مادر و خواهرانش را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و هنوز انگیزه او از مرگ خودخواسته مشخص نشده بود که حادثه تلخ‌تری رقم می‌خورد.


این مطالب را هم بخوانید:

ناگفته‌هایی از خودکشی دسته جمعی اعضای یک خانواده مشهدی

ناگفته‌های تنها بازمانده خودکشی اعضای یک خانواده در مشهد + عکس


در یک قدمی متوفیان

دیروز پسرخاله متوفیان از تهران به مشهد می‌آید تا در مراسم تدفین و ترحیم میلاد شرکت کند، اما هر چه به تلفن‌همراه خانواده خاله‌اش زنگ می‌زند، هیچ‌کدام جواب نمی‌دهند. او نگران از سرنوشت خانواده خاله به خانه آن‌ها می‌رود، اما هر چه در می‌زند کسی پاسخ نمی‌دهد و در را باز نمی‌کند. او هر طور بوده وارد خانه می‌شود که ناگهان با پیکر پنج عضو دیگر خانواده که در هال روی زمین افتاده بودند روبه‌رو می‌شود. گمان می‌کند که این افراد خواب هستند، اما پس از صدا زدنشان که هیچ واکنشی به همراه نداشته است، متوجه می‌شود مشکلی برای اعضای این خانواده رخ داده است و آن‌ها در آستانه مرگ هستند.

تأیید مرگ ۳ نفر

با اعلام موضوع به پلیس و نیرو‌های امدادی، تکنیسین‌های اورژانس در محل حاضر می‌شوند. در معاینات اولیه مشخص می‌شود که مادر و دو دختر جوان حدود سی و سی‌و‌دو ساله به دلایل نامعلوم جان باخته‌اند و دو فرزند کم‌سن و سال‌تر نیز دچار مسمومیت شده‌اند و وضعیت خوبی ندارند که بلافاصله به بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد منتقل می‌شوند.
با حضور پلیس و کشف سه جسد در این خانه با توجه به مشکوک بودن حادثه، موضوع به مقام قضایی اطلاع‌رسانی می‌شود و پلیس ضمن دور کردن سایر همسایه‌های کنجکاو از محل، صحنه را بدون تغییر حفظ می‌کند.

آغاز تحقیقات جنایی

با حضور بازپرس جنایی در محل، تحقیقات درباره ابهامات موجود در این پرونده آغاز می‌شود. وجود بسته‌های خالی قرص نشان می‌دهد که این افراد اقدام به مصرف قرص کرده‌اند.
در جست‌و‌جوی درون خانه متوفیان، دست‌نوشته‌ای کشف می‌شود که روی صفحه تلویزیون چسبیده و در آن بیان شده بود که به دلیل مسائل غیراخلاقی، به صورت دسته‌جمعی اقدام به مصرف قرص کرده‌اند و در ادامه فرد مزاحمی که با عملکرد خود موجب شده بود تا این افراد اشتباه‌ترین تصمیم زندگی‌شان را بگیرند نیز معرفی شده بود.

با انتقال پیکر متوفیان به سازمان پزشکی قانونی به منظور مشخص شدن علت اصلی مرگ، تحقیقات جنایی درباره روشن شدن دیگر ابهامات این پرونده و همچنین انگیزه این افراد آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->