رسانه آمریکایی: واشنگتن برای کاهش تنش در منطقه پیام‌هایی برای ایران ارسال کرده است واکنش طیب نیا به انتخاب عارف به عنوان معاون اول پزشکیان محسن حاجی‌میرزایی، رئیس‌دفتر مسعود پزشکیان، کیست؟ + سوابق محمد مخبر انتصاب عارف به معاون اولی رئیس جمهور را تبریک گفت رئیس دفتر جدید رئیس جمهوری اسلامی ایران منصوب شد + جزئیات محمدرضا عارف، معاون اول مسعود پزشکیان کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا عارف به عنوان معاون اول دولت مسعود پزشکیان منصوب شد + حکم انتصاب تمجید ارتش عراق از آموزش‌های نظامی افسران عراقی در دوره‌های عالی نظامی در ایران سازمان ملل: خواستار خویشتن‌داری تل‌آویو-بیروت هستیم رهبر معظم انقلاب: انقلاب اسلامی دخالت در امور کشور را به مردم هدیه کرد | خداوند رئیس‌جمهور عزیز جدیدمان را توفیق بدهد و اهداف عالی را محقق کند + فیلم سخنگوی شورای نگهبان: ریاست جمهوری پزشکیان همزمان با تنفیذ آغاز خواهد شد وزیر کشور در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری: دوره ۳۵روزه انتخابات متأثر از فضای اندوه‌بار شهادت رئیس‌جمهور خدوم و همراهانش بود پزشکیان در مراسم تنفیذ: سپاسگزار رهبر معظم انقلاب و خاک پای ملت شریف ایران هستم | قول می‌دهم با تمام وجود به مردم خدمت کنم+ فیلم متن حکم تنفیذ مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران + فیلم به یاد شهید رئیسی؛ از تنفیذ تا شهادت مراسم تنفیذ و اعطای حکم رئیس جمهور منتخب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی + عکس و فیلم اهدای «شرح نهج‌البلاغه» نوشته رهبرمعظم انقلاب به رئیس جمهور منتخب کار رسمی دولت چهاردهم، امروز پس از تنفیذ توسط رهبر معظم انقلاب، آغاز می‌شود حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مزارع شبعا (۷ مرداد ۱۴۰۳) کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در نوار غزه واکنش‌ها به کشتار «مجدل شمس» توسط اسرائیل
سرخط خبرها

اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۶۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
اسلامی: مسئولان آژانس برای بازدید و مذاکره در تهران هستند| روابط با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است+ فیلم
رئیس سازمان انرژی اتمی با اعلام اینکه مسئولان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تهران هستند، گفت: آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود نیز رفع رجوع شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه مذاکرات برجامی و توافق برجام معامله‌ای بوده که میان کشور‌های عضو گروه ۱+۵ و جمهوری اسلامی ایران برای اعتمادسازی انجام شد، اظهار داشت: طرف‌های اصلی این معاهده تکالیفشان را انجام ندادند. به ویژه آمریکایی‌ها هم خودشان همکاری نکردند و هم اجازه ندادند دیگران همکاری کنند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: این جریان پرفشار سیاسی که به دنبال این است تعهدات برجامی را ایران یکطرفه انجام دهد و آن‌ها پایبند به تعهداتشان نباشند، موضوع کاملاً غیرقابل قبولی است و ما فشار‌های سیاسی، جوسازی، مساله‌آفرینی‌ها را برنمی‌تابیم.

اسلامی بیان کرد: موضوعی که وجود دارد، این است که روابط ما با آژانس در چارچوب پادمان برقرار است و مواردی را که بازرس آژانس مطرح کرده بود، مسئولان آژانس که در تهران هستند، بررسی کردند. آن‌ها از روز گذشته در حال مذاکره، بازدید و بررسی هستند و ابهاماتی را که با برداشت ناصواب یک بازرس خلق شده بود، رفع رجوع شده است و یا در حال رفع و رجوع شدن قرار دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: ما با تعامل، هماهنگی و پیگیری که انجام دهیم همواره از اینکه به تولید ابهام جدیدی در فرایند همکاری‌های ما با آژانس بی‌انجامد جلوگیری می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->