قدردانی استاندار خراسان رضوی از مردم به مناسبت حماسه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری  نشست خبری مسعود پزشکیان امروز برگزار می‌شود + جزئیات (۱۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گویم | انتخابات در کمال امنیت، سلامت، رقابت جدی و مشارکت ۳۰ میلیونی برگزار شد اولین پیام مسعود پزشکیان پس از پیروزی | این تازه آغاز همراهی ماست پیام تبریک مقامات خارجی به مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران اولین واکنش «مسعود پزشکیان» به نتیجه انتخابات: «سپاس ایران. خاک پاک مردم ایران. مسعود پزشکیان» هوای کلانشهر مشهد سالم شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) رفع ناترازی صندوق‌های بازنشستگی با اجرای چند راهکار در دولت چهاردهم مراسم تحلیف پزشکیان، رئیس جمهور منتخب چه زمانی برگزار می‌شود؟ بازتاب انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه‌های خارجی + فیلم و عکس اعلام نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها + آمار و اینفوگرافی نتایج رسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ضرغامی خبر داد: برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی در تهران+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۱۵۷۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
ضرغامی خبر داد: برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع‌دستی در تهران+ فیلم
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی هنر‌های سنتی و صنایع دستی در تهران گفت: هنرمندان، کارشناسان و داورانی از ۱۲ کشور در این جشنواره حضور یافته‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، از تهران به عنوان یک مقصد مهم گردشگری به‌ویژه در ایام نوروز یاد کرد و اظهار داشت: دو کتاب در زمینه معرفی مسیر‌های گردشگری تهران و طبیعت‌گردی تهران تهیه شده و توصیه من به همه تهرانی‌ها این است که تهران را بشناسند.

وی با بیان اینکه به ساکنان کلانشهر‌ها توصیه می‌کنم ابتدا جاذبه‌های گردشگری شهر خود را بشناسند، افزود: تهران یکی از بهترین محیط‌های طبیعت‌گردی در سطح جهانی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه به برگزاری جشنواره بین‌المللی هنر‌های سنتی و صنایع دستی اشاره کرد و گفت: ما جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی را می‌شناسیم، اما با جشنواره صنایع دستی و هنر‌های سنتی که بسیار گسترده و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شده است، آشنایی نداریم.

ضرغامی خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال برای نخستین بار به صورت بین المللی برگزار شد و جزو نادر نشست‌های صنایع‌دستی در جهان به شمار می‌رود و رئیس شورای جهانی صنایع دستی نیز به همراه هنرمندان، داوران و کارشناسانی از ۱۲ کشور در آن حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->