برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟

  • کد خبر: ۱۵۱۶۱۰
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟
چند سالی است از ساخت اولین پیام رسان‌های اندروید می‌گذرد. در این مدت هرروز امکانات تازه‌ای به این اپلیکیشن‌ها اضافه شده و مدام به تعداد آن‌ها افزوده شد. رفته رفته تعداد آن‌ها به ده‌ها پیام رسانی رسید که بر سر بهتر بودن با هم رقابت می‌کردند. بدون شک این پیام رسان‌ها توجه زیادی را به خود جلب کردند، زیرا کاربر می‌توانست با هزینه‌ی کمتری نسبت به پیامک و ... و همچنین امکانات بیشتری، ساعت‌ها به مکالمه با دوستان خود بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون طرفداری از اپلیکیشن های پیام رسان به جایی رسیده است که به ندرت پیش می آید یک نفر گوشی اندروید داشته باشد ولی روی آن حداقل یکی از پیام رسان های تلگرام، واتساپ، سروش و یا اپلیکیشن روبیکا نصب نباشد.

همانطور که میدانید روبیکا (rubika) یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های موبایل است به طوری که می توان آن را آچار فرانسه ی اندروید نامید. روبیکای همه فن حریف نه تنها دارای بخش پیام رسان بلکه دارای بخش دیگری به اسم روبینو می باشد که شما در آن می توانید پست های خود را همچون اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از بقیه لایک و کامنت دریافت کنید. robika ، پیام رسانی جذاب و سریع دارد و البته می تواند سارق حرفه ای وقت شما نیز باشد!

آموزش حذف حساب روبیکا

بیایید تا از همین اول رک‌وراست به این سوال جواب بدهیم؛ آیا امکان حذف دائمی اکانت روبیکا وجود دارد؟ احتمالا از این طرف و آن طرف شنیده‌اید که راهی برای آن وجود ندارد؛ اما ما این جمله را نقض می‌کنیم و راه آن را به شما نشان می‌دهیم.

با توجه به آخرین نسخه این اپلیکیشن تنها راه حذف حساب روبیکا به صورت زیر است:

تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > اگر برای این مدت نبودید > انتخاب کوتاه‌ترین زمان (سه ماه)

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟

به این ترتیب اگر تا این زمان مشخص‌شده سری به برنامه نزنید، به‌صورت خودکار حساب کاربری‌تان از روبیکا حذف می‌شود.

خروج از برنامه روبیکا

بعداز انجام مراحل حذف اکانت روبیکا می‌توانید از اپلیکیشن خارج شوید. برای این کار به ترتیب با مراحل زیر پیش بروید:

تنظیمات > سه نقطه‌ی بالای صفحه > خروج > “آیا می‌خواهید از برنامه خارج شوید؟” >  بله

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟

قطع دسترسی روبیکا

در ادامه اگر می‌خواهید می‌توانید از طریق تنظیمات گوشی دسترسی‌های روبیکا را هم قطع کنید. برای این کار ابتدا منوی تنظیمات (Setting) را باز کنید:

تنظیمات > برنامه‌ها (Applications) > مدیریت برنامه‌ها (Application Manager) > Rubika > مجوزهای برنامه

در این قسمت روی هر کدام از قابلیت‌هایی که قبلا مجوز استفاده به آن‌ها داده شده است، کلیک کنید. در قدم بعد گزینه‌ی «اجازه‌ندادن» را انتخاب کنید.

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟

چگونه اکانت روبیکا را حذف کنیم؟

تصمیم به حذف اکانت روبیکا دارید؟

در این مقاله سعی کردیم تا به‌صورت مختصر و مفید تنها راه دیلیت اکانت روبیکا را به شما آموزش دهیم. حالا اگر روزی دوباره قصد سرزدن به این برنامه را داشتید، در بازار همیشه به روی شما باز است. از این طریق می‌توانید این اپلیکیشن را به‌صورت نیم‌بها و در یک فضای امن دانلود کنید.

آیا راهی برای حذف دائمی اکانت روبیکا وجود دارد؟

بله. به کمک روشی که در این مقاله توضیح داده شد، می‌توانید حساب روبیکایتان را به صورت دائمی حذف کنید.

آیا خروج از حساب Rubika به معنی دیلیت اکانت است؟

خیر؛ با نصب دوباره این اپلیکیشن بعد از واردکردن شماره تلفن تمام اطلاعات شما بازیابی خواهند شد.

آیا می‌توان بدون داشتن حساب کاربری از روبیکا استفاده کرد؟

خیر؛ به محض نصب و ورود به این اپلیکیشن باید با ثبت شماره خود حساب کاربری بسازید. در نتیجه می‌توانید به اپلیکیشن وارد شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

منبع: کافه بازار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->