اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

انتقام سخت نیان از پیکان

  • کد خبر: ۱۵۱۶۲۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
انتقام سخت نیان از پیکان
تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد انتقام شکست سنگین بازی اول را از پیکان گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد که در مسابقه اول خودش در مرحله حذفی لیگ برتر والیبال مقابل پیکران با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورده بود، در بازی دوم با همین نتیجه حریف را شکست داد تا کار به بازی سوم بکشد.
شاگردان حامد صمدی که در این مسابقه اعتماد به نفس از دست رفته شان را دوباره بدست آورده بودند، در سه ست پیاپی و با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ از سد تیم پیکان گذشتند. درخشش سید محمد موسوی در کنار دریافت‌های خوب و بی نقص داوودی باعث شد تا در نهایت پیمان اکبری تیمش را برای بازی سوم آماده کند. رحمان داودی بازیکن تیم نیان الکترونیک خراسان با کسب ۱۳ پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم آرمین افشین‌فر نیز از تیم پیکان با کسب ۹ امتیاز، بهترین بازیکن بود.

صمدی: متاسفانه هنوز هم بدشانسیم

حامد صمدی سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک پس از پیروزی قاطع ۳ بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: بابت این برد خدارا شکر می‌کنم و به تیمم خسته نباشید می‌گویم. او ادامه داد: همچنین به کادر و مجموعه نیان تبریک می‌گویم. مالک تیم در سالن مسابقه حضور داشت و انگیزه مضاعفی به بازیکنان داد. او در واکنش به برد ۳ بر صفر تیمش مقابل شاگردان پیمان اکبری گفت: پیکان درپلی آف متفاوت ظاهر شد و مانند رقابت‌های دور گروهی نبود. متأسفانه تیم ما بد شانسی داشت چرا که روز شنبه وارد تهران شدیم و بازیکن تیم که در پست پشت خط زن بود، آسیب دید. واقعا با این اوصاف دچار کمبود بودیم و بد شانسی آوردیم. پست پشت خط زن پست مهمی بوده و تعیین کننده است. همانطور که قول داده بودیم بازی در دور برگشت را جبران کردیم. وی ادامه داد: بنده تجربه مربی‌گری در جمع ۸ تیم برتر را ندارم و اولین حضورم در لیگ برتر است. تیم شرایط خاص خود را دارد چرا که آخرین تیمی بودیم که به مسابقات اضافه شدیم. با این تفاسیر نتوانستیم مانند دیگر تیم‌ها آماده شویم، اما با ادامه لیگ، از تیم‌های دیگر بالاتر رفتیم و در ادامه مسابقات به جایگاه بالا آمدیم. او ادامه داد: از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم که در بازی بعدی شرایط به نوعی باشد که بدون استرس پیروز شویم. پتانسیل صعود را داریم و فشار روی تیم ما نیست. تیم پیکان محکوم به قهرمانی است و می‌توانیم جلوی این تیم نتیجه بگیریم. امیدوارم بازی بعد پیروز باشیم.

اکبری: اشتباهات فردی زیادی داشتیم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در ارزیابی دیدار با نیان گفت: ابتدا تبریک به تیم نیان برای این برد و خسته نباشید به بازیکنان پیکان می‌گویم. شاگردانم در این مسابقه تمرکز لازم را نداشتند، چون فکر می‌کردند بازی اول را بردند و کار سختی در بازی دوم نخواهند داشت. پیمان اکبری تصریح کرد: بازیکنان پیکان انرژی که در بازی قبلی گذاشتند در این مسابقه نگذاشتند. البته تیم نیان خیلی خوب بازی کرد. در مجموع اشتباهات فردی شاگردانم زیاد و نزدیک یک ست بود. وی تاکید کرد: در والیبال امروز اگر اشتباهات فردی زیاد باشد، طبیعی است که نتیجه نگیرید. سرمربی تیم پیکان تهران با بیان این‌که انشاالله با ریکاوری و برنامه‌ریزی خوب برای بازی سوم آماده می‌شویم، درباره داوری این مسابقه گفت: وقتی ویدئوچک باشد مشکلی پیش نمی‌آید و همه چیز خوب بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->