اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

قابلیت کاربردی واتساپ که کاربران آیفون منتظرش بودند

  • کد خبر: ۱۵۱۸۵۴
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
قابلیت کاربردی واتساپ که کاربران آیفون منتظرش بودند
واتساپ پس از آزمایش قابلیت ویرایش پیام‌ها در اندروید، این بار به سراغ کاربران آیفون رفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، واتساپ از سال ۲۰۲۲ روی قابلیت ویرایش پیام‌های متنی کار می‌کند تا کاربران بتوانند مانند برنامه‌های iMessage و تلگرام، پیام‌های خود را ویرایش کنند. این ویژگی ابتدا در نسخه بتا اندروید اپلیکیشن واتساپ مشاهده شده بود و اکنون شواهد جدیدی از آن برای iOS مشاهده شده است.

همانطور که WABetaInfo در گزارش خود اشاره می‌کند، در آخرین نسخه بتا واتساپ برای آیفون، گزینه ویرایش پیام‌ها برای گروه کوچکی از کاربران فعال شده است. درست مانند گزارش قبلی که برای نسخه اندروید منتشر شده بود، در نسخه iOS نیز کاربران می‌توانند به‌سادگی یکی از پیام‌ها را فشار داده و پس از آن دکمه «ویرایش» را انتخاب کنند.

محدودیت‌های قابلیت ویرایش پیام‌های واتساپ

با این حال، برخلاف تلگرام، واتس‌اپ برای ویرایش پیام‌های ارسالی توسط کاربران محدودیت‌هایی تعریف کرده است. به عنوان مثال، کاربران فقط ۱۵ دقیقه پس از ارسال پیام می‌توانند آن را ویرایش کنند. رویکردی مشابه iMessage اپل که برای ویرایش پیام‌ها دارای محدودیت ۱۵ دقیقه‌ای است.

اما در حالی که iMessage تاریخچه‌ای از ویرایش‌ها را کاربران نشان می‌دهد، واتساپ نیز مانند تلگرام این پیام‌ها را فقط با برچسب «ویرایش شده» نشان می‌دهد. نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که گزینه ویرایش فقط برای پیام‌های متنی کار می‌کند و این قابلیت حداقل در حال حاضر برای عکس‌ها و ویدیو‌ها در نظر گرفته نشده است.

هنوز مشخص نیست که واتساپ قصد دارد چه زمانی این ویژگی را در دسترس کاربران خود قرار دهد. با این حال، از آنجایی که این ویژگی اکنون پس از اندروید با کاربران آیفون نیز آزمایش شده، می‌توان انتظار داشت که عرضه رسمی آن به‌زودی اتفاق بیفتد.

اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه iOS واتساپ منتشر شده بود که قابلیت تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی را به کاربران ارائه می‌کرد. علاوه بر این، در چند روز گذشته گزارش‌هایی زیادی درباره اضافه شدن ویژگی «خبرنامه» به پلتفرم پیام‌رسان متا منتشر شده بود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->