نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

یوونتوس و آلگری به دنبال مهدی طارمی

  • کد خبر: ۱۵۲۰۱۷
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
یوونتوس و آلگری به دنبال مهدی طارمی
مهدی طارمی در لیست خرید یوونتوس قرار دارد و

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اتفاقات کم‌سابقه فوتبال ایتالیا در کسر امتیاز از یوونتوس، پیش‌بینی می‌شود در صورت دور ماندن این باشگاه از لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، تعدادی از بازیکنان شاخص این تیم از باشگاه جدا شوند.

با این حال، شانس یوونتوس برای قهرمانی در لیگ اروپا هنوز امید‌ها به حضور یووه در چمپیونزلیگ را زنده نگه داشته است، اما حتی نرسیدن به لیگ قهرمانان هم یوونتوس را از چهره یک باشگاه همیشه مدعی در فوتبال ایتالیا دور نمی‌کند و این تیم برای فصل آینده به دنبال تقویت اسکواد خود خواهد بود.

حالا وبسایت بلستینگ نیوز، در مطلبی، به سه خرید مدنظر فدریکو کروبینی، مدیر ورزشی یوونتوس، برای فصل آینده پرداخته که در کنار آیمریک لاپورته و فابینیو از لیگ جزیره، یک نام دیگر به شدت برای ایرانی‌ها جذاب است و آن بازیکن کسی نیست جز مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو!

طبق آخرین شایعات بازار، یوونتوس ممکن است تابستان آینده شانس خود برای تقویت تیم در سه پست را امتحان کند. در دفاع نام آیمریک لاپورته، مدافع اسپانیایی زیر نظر منچسترسیتی را می‌خواهند. یووه برای خط هافبک فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول را زیر نظر داشته و در خط حمله نگاه‌ها به مهدی طارمی، مهاجم وسط پورتو معطوف است.

یوونتوس و مدیر ورزشی آن فدریکو کروبینی در حال حاضر شروع به نظارت بر برخی از بازیکن‌ها برای تابستان آینده کرده و طبق آخرین شایعات، سیاه و سفید‌ها مایلند با یک شوک به هر بخش تیم، هر سه خط را تقویت کنند.

در دفاع، نامی که یووه دوست دارد آیمریک لاپورته است. مدافعی که در حال حاضر در منچسترسیتی حضور دارد، فضای کمی در تفکرات پپ گواردیولا پیدا می‌کند و پشت سر آکانجی تازه وارد و روبن دیاس و آکه که از قبل در تیم حاضر بودند، قرار دارد. ماندن او در انگلیس، علیرغم قراردادی که او را تا سال ۲۰۲۵ به سیتیزن‌ها متعهد می‌کند، ممکن است به همین دلیل معلق شود. برای جدا کردن او از تیم انگلیسی، رقمی نزدیک به ۳۵ میلیون یورو مورد نیاز است.

برای بخش تهاجمی، یوونتوس مهدی طارمی را در نظر دارد: مهاجم پورتو که در یک فصل با ۲۰ گل و ۱۱ پاس گل آمار جالبی داشته، به خصوص اگر یووه موفق به نگه داشتن دی ماریا نشود، انتخاب ایده‌آلی برای این باشگاه خواهد بود. طارمی که تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد، تمایلی به تمدید با این تیم پرتغالی ندارد و در نتیجه ممکن است باشگاه او را در تابستان ۲۰۲۳ بفروشد تا در نقل و انتقالات بعدی او را به صورت آزاد از دست ندهد. به همین دلیل است که یوونتوس در پنجره حضور خواهد داشت تا از این فرصت استفاده کند به خصوص که آن‌ها آگه هستند که میلان و رم نیز روی مهاجم ۳۱ ساله متمرکز هستند.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->