پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

ارتش درباره تخریب مهمات در سنندج توضیحاتی داد

  • کد خبر: ۱۵۲۰۶۶
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
  • ۱
ارتش درباره تخریب مهمات در سنندج توضیحاتی داد
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش استان کردستان به ارائه توضیحاتی درباره شیوه تخریب مهمات در سنندج پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور با اشاره به تداوم شنیده شدن صدای انفجار در سنندج اظهار داشت: تا ۲۴ اسفندماه جاری، مهمات تاریخ مصرف گذشته ارتش در منطقه عمومی کمیز سنندج منهدم می‌شود.

وی افزود: این اقدامات در راستای تخریب مهمات تاریخ مصرف گذشته سال‌های قبل و جلوگیری از انفجار آن‌ها در داخل زاغه‌ها و خارج کردن از چرخه عملیاتی تیپ ۱۲۸ ارتش کردستان در سنندج بوده که با رعایت اصول ایمنی در منطقه نظامی کمیز انهدام می‌یابد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش استان کردستان با اشاره به اینکه انفجار این مهمات فرسوده صدای مهیبی در پی دارد، اما مردم نگران نباشند، تصریح کرد: این صدا‌ها بر اثر تخریب و انهدام مهمات تاریخ‌گذشته و معلق ارتش ایجاد شده و کاملاً کنترل‌شده و هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی در پی ندارد.

رحمت‌پور با بیان اینکه جانمان را برای رفاه و آسایش مردم تقدیم می‌کنیم، گفت: از همه شهروندان ضمن اینکه اگر صدای این انهدام باعث کوچکترین ترسی بین آن‌ها شده است عذرخواهی کرده و درخواست داشته که اخبار را از مبادی رسمی رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

رسانه‌های بیگانه در روز‌های اخیر با خبرسازی و دروغ‌پراکنی در این باره، قصد ایجاد ایجاد ترس میان مردم سنندج را داشتند که همه روایت‌های آنان تکذیب شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
ای حمید رضا رحمت پور یک فکری هم برای آب یخی که سربازات مجبورند تو اون هوای سرد باهاش حموم کنن بکن .بادمجون هم برای ناهارشون بهشون نده .بترس از آه مظلوم .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->