نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

لوکا لوکوشویلی کیست و چرا جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از دست علی دایی دریافت کرد؟ + ویدئو

  • کد خبر: ۱۵۲۶۱۶
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
  • ۳
لوکا لوکوشویلی کیست و چرا جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از دست علی دایی دریافت کرد؟ + ویدئو
لوکا لوکوشویلی، مدافع گرجستانی تیم کرمونزه برنده جایزه بازی جوانمردانه سال فیفا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دایی که میهمان مراسم بهترین‌های فیفا بود، لوکا لوکوشویلی را به عنوان برنده جایزه بازی جوانمردانه اعلام کرد. 

علی دایی و همسرش که با دعوت فدراسیون جهانی فوتبال میهمان مراسم برترین‌های فیفا بودند، یکی از جوایز مهم را اهدا کرد. علی دایی که دو روز قبل به پاریس سفر کرده بود مدافع کرمونزه را برنده جایزه بازی جوانمردانه اعلام کرد.  

تعداد بازدید : 1010

لوکا لوکوشویلی که در یکی از مسابقات تیمش در حالی که بازی جریان داشت و مدافع حریف نیازمند کمک اورژانسی بود، بازی را رها و به سمت او رفت. این حرکت از سوی فیفا او را شایسته یکی از جوایز The Best کرد تا نامش در تاریخ به ثبت برسد.

لوکا لوکوشویلی کیست و چرا جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از دست علی دایی دریافت کرد؟ + ویدئو

لوکوشویلی هر چند در این مراسم حضور نداشت، در ارتباط ویدئویی با حاضرین در مراسم و بینندگان سراسر جهان صحبت کرد. دایی با اهدا این جایزه به نخستین ایرانی تبدیل شد که روی سن مراسم بهترین‌ها رفت و نقش مهمی در برنامه The Best داشت. 


در ادامه حتما بخوانید

مراسم بهترین‌های فیفا برگزار شد| مسی، آقای همیشگی فوتبال جهان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شکوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
شیر همیشه شیر ...حتی وقتی پیر....سلطان مایه ی افتخاری ...سایه ات مستدام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
0
مایه افتخار ایران علی دایی خدا یارویاورت
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
آخه چه سلطانیه این علی دلیی دروغگو و کلاش خیلی جوونها بی گناه رو بکشتن داد و آبرو خیلی خانواده ها رو برد مثل خانواده ی اردبیلی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->