آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

ارائه تولیدات فرهنگی و رسانه‌های دیجیتال با محتوای دینی به زائران رضوی

  • کد خبر: ۱۵۲۷۹۸
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
ارائه تولیدات فرهنگی و رسانه‌های دیجیتال با محتوای دینی به زائران رضوی
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه بیشتر سفرها به استان خراسان رضوی با نیت زیارت بارگاه مکوتی امام رضا(ع) انجام می شود، در سال جدید تولیدات فرهنگی و رسانه های دیجیتال به زائران ارائه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد موسوی اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و ستاد اقامه نماز استان برای برنامه‌های دوسالانه در حوزه نماز امضا و مبادله شد. این برنامه‌ها شامل تعمیر و تجهیز مساجد و نمازخانه، معرفی و مرمت مساجد تاریخی و مصلی‌های استان، احداث نمازخانه در حوزه معاونت سرمایه‌گذاری، تجهیز نمازخانه‌های مجموعه‌های بین‌راهی است.

مدیر کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: برگزاری دوره‌های آموزش و توانمندسازی کارکنان و مدیران نسبت به معارف نماز، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اختیار برای نشر محتوا‌های فرهنگی، تبلیغی با موضوع نماز و مهدویت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و تولید آثار هنری با موضوع نماز و مهدویت و محراب‌ها و مصلی‌های تاریخی استان از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

او با اشاره به این که بیشتر سفر‌ها به استان خراسان رضوی با نیت زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) انجام می‌شود، ادامه داد: در تولیدات فرهنگی و رسانه‌های دیجیتال که به زائران ارائه خواهد شد، از محتوا‌های دینی و نماز نیز استفاده شده است.

زنگ خطر مربی گری فضای مجازی برای کودکان

هم‌چنین حجت الاسلام امر الله سبحانی‌نیا مدیر ستاد اقامه نماز خراسان رضوی در جلسه امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: زنگ خطر مربی‌گری فضای مجازی برای کودکان به صدا درآمده است و باید نقش والدین و معلمان برای تربیت کودکان پر رنگ‌تر شود.

او افزود: دشمن با ابزار‌هایی که در اختیار دارد تاثیرگذاری خود بر کودکان را افزایش می‌دهد و برای رسیدن به هدف از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کند.

سبحانی‌نیا تصریح کرد: میراث‌فرهنگی سازمانی است که وظیفه حفظ هویت ایرانی و اسلامی را برعهده دارد و این نقش در تربیت و وابستگی نسل‌های آینده به این مرز و بوم و هویت ایرانی اسلامی بسیاری کلیدی و اثرگذار است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->