نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، پل رسالت و سه‌راه خیام (۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) چگونه یک همسایه محبوب باشیم؟ | راهکارهای برای زندگی بهتر در آپارتمان برخی استادان، دانشجویان و پژوهشگران را استثمار می‌کنند! پشت پرده پخت نان بی‌کیفیت | سود بیشتر با فروش نان بیات به دامداری
سرخط خبرها

واکنش پلیس به رفتار خشن با یک زن در نزدیکی مدرسه «۱۳ آبان» تهران

  • کد خبر: ۱۵۲۹۲۴
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
  • ۲
واکنش پلیس به رفتار خشن با یک زن در نزدیکی مدرسه «۱۳ آبان» تهران
سخنگوی پلیس به رفتار خشونت‌آمیز با یک خانم در مقابل مدرسه‌ای در تهران واکنش نشان داد.
به گزارش شهرآرانیوز - دفتر سخنگوی پلیس با صدور اطلاعیه ای پیرامون رخداد خشونت علیه یک بانو مقابل مدرسه ۱۳ آبان، اعلام کرد که کارکنان پلیس هیچ نقشی در آن حادثه نداشته‌اند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از رخداد مذکور ، تیمی از افسران حرفه‌ای خویش را مامور پیگیری چند و چون آن حادثه کرده و تجسس‌های آن ماموران نشان داده است در آن رخداد کارکنان پلیس هیچ نقشی،خواه مستقیم یا غیر مستقیم، نداشته‌اند؛ همچنین دفتر سخنگوی فراجا یاد آور شده‌است که پلیس ضمن تبری جستن از اینگونه اقدامات، پس از انجام بررسی‌های لازم، نتیجه را به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رساند.

روز پنجشنبه درپی اعلام مسمومیت شماری از دانش‌آموزان در چند مدرسه در تهران، والدین برخی از این افراد در اطراف مدارس حضور پیدا کردند. در این میان تصویری از رفتار نامناسب مردی با یکی از زنان حاضر در اطراف یکی از مدارس در شبکه‌های اجتماعی منتشر و ادعا شد که این زن والدین یکی از دانش‌آموزان است.

منبع: تسنیم

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
1
0
بلیس باید حافط جان ناموس مردم باشد بااین افراد مریص والحال برخورد قاطع کند درود بر فراحا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
0
0
فارق از اینکه ایشون والدین دانش آموزی در اون مدرسه باشن یا نه در مورد برخورد وحشیانه آقای کت شلوار طوسی با این خانم ابراز تاسف می کنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->