کاخ سفید: بایدن دوره ریاست جمهوری خود را کامل خواهد کرد حمله اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبران جهان به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا هریس پس از انصراف بایدن: ترامپ را شکست می‌دهم پزشکیان: تحریم‌کنندگان مردم ایران به دشمن ایران سلاح شیمیایی می‌دادند واکنش اوباما به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا تغییر ساعت کاری ادارات سنندج و استان کردستان از فردا دوشنبه (یکم مرداد ۱۴۰۳) درخواست جمهوری‌خواهان از بایدن برای استعفا از ریاست‌جمهوری نتانیاهو با بایدن در آمریکا دیدار می کند چه کسی جایگزین بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد بود + لیست گزینه های احتمالی واکنش ترامپ به انصراف بایدن از انتخابات آمریکا آغاز مذاکرات آتش‌بس غزه از پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا
سرخط خبرها

آیت‌الله جوادی‌آملی خطاب به سردار رادان: نگرانی خانواده‌های دانش‌آموزان را در پی حوادث اخیر برطرف کنید

  • کد خبر: ۱۵۳۰۷۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
آیت‌الله جوادی‌آملی خطاب به سردار رادان: نگرانی خانواده‌های دانش‌آموزان را در پی حوادث اخیر برطرف کنید
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه پلیس مسئول امنیت کشور است، گفت: لازم است تا با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده‌های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه‌های مدرسه و اولیای آن‌ها امنیت بیاورید.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله جوادی‌آملی در دیدار سردار "احمدرضا رادان" با وی بیان داشت: پلیس مسئول امنیت کشور است، امنیت با علم، فهم، تدبیر و ادب به دست می‌آید و امور نظامی در این زمینه دارای سهم کمتری است.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: قرآن کریم می‌فرماید که شما فرزندان ابراهیم خلیل هستند و باید راه پدر را بروید، ابراهیم خلیل بعد از بنای مسجد و کعبه آن را کافی ندانست و گفت این مسجد یک شهر آباد هم می‌خواهد و سپس گفت شهر آباد، باید امنیت آن حفظ شود ﴿وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِیمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا﴾، لذا اگر ما نیز قرآنی می‌اندیشیم باید امنیت را برای همگان حفظ کنیم.

وی اظهار داشت: بر همین اساس لازم است تا با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده‌های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه‌های مدرسه و اولیای آن‌ها امنیت بیاورید.

آیت‌الله جوادی‌آملی بیان بیان داشت: هیچ کار و حادثه‌ای در نظر شما سنگین نباشد، بلکه به کار بگویید ما صاحب کار داریم و آن خداست که کل این عالم به اراده اوست و او کار‌های سنگین را اداره می‌کند و اگر ارتباط خود را با خدای خود صمیمی کنید می‌توانید با او مناجات و راز نیاز داشته باشید.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: بردن نام امام و رهبری و بسم الله گفتن و این‌ها کافی نیست؛ در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس که جنگ جهانی علیه ما بود و همه کشور‌ها به‌جز چند کشور فقیر از متجاوز حمایت می‌کردند، سربلند بیرون آمدیم، چون نگاه اسلامی حاکم بود و الان نیز باید آن نگاه بر کشور حاکم باشد.

آیت‌الله جوادی‌آملی اظهار داشت‌: باید جهانی فکر کرد و جهانی حرف زد، فکر جهانی این است که با دیگران تعامل و ارتباط برقرار شود، هر چند باید مواظب کید دشمنان هم بود و پس از ارتباط، انگشتان خود را بشمریم! اما این تعامل و این ارتباط باید وجود داشته باشد.

مرجع تقلید شیعیان در پایان اظهار امیدواری کرد: تا به برکت قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این سرزمین و امنیت آن تا ظهور حضرت صاحب الامر حفظ شود و به مسئولان نظامی و انتظامی نیز توفیق خدمت و آسیب‌شناسی و دشمن‌شناسی عنایت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->