نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

زندگینامه غزال کتاب شد

  • کد خبر: ۱۵۳۷۰۲
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
زندگینامه غزال کتاب شد
زندگینامه خداداد عزیزی، ستاره بی‌تکرار فوتبال ایران، به قلم جواد رستم‌زاده تألیف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» اولین اثر روزنامه‌نگار قدیمی مشهدی است که به زوایای پنهان و ناگفته‌های زندگی ستاره‌ای اشاره می‌کند که در آسمان فوتبال ایران درخشید.
جواد رستم‌زاده که برنده دو جایزه ملی از انجمن عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران است، به‌واسطه دوستی عمیقی که با خداداد عزیزی دارد، در این کتاب فصول مختلف زندگی غزال تیزپای فوتبال ایران را به رشته تحریر درآورده است.
نقطه عطف کتاب، مقدمه والدیر ویرا، سرمربی سابق تیم ملی، است که در صعود تاریخی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه روی نیمکت تیم ملی نشسته بود.
این اثر که حاصل پژوهشی دوساله در کوچه‌پس‌کوچه‌های زندگی خداداد عزیزی است، نتیجه یک کار تحقیقاتی پیچیده و چندین ساعت مصاحبه با بزرگان فوتبال است.
این کتاب شامل اسناد و تصاویر ارزشمندی است که پیش از این جایی منتشر نشده بود و برای اولین‌بار در اختیار خواننده قرار می‌گیرد و همین اتفاق به جذابیت‌های آن می‌افزاید. تصاویری متفاوت از بازی‌های خاطره‌انگیز خداداد عزیزی در پیراهن تیم‌های مختلفی که برای آن‌ها به میدان رفته است، در کنار عکس‌های زیرخاکی از ستاره‌ای که با مو‌های تراشیده‌شده به‌خاطر سربازی فوتبال بازی می‌کرد.
رستم‌زاده با نگارش این اثر، اولین‌بار بیوگرافی یکی از ستاره‌های معاصر فوتبال ایران را کتابت کرده و باتوجه‌به جذابیت‌های بصری و قلم روان این نویسنده، انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک آثار مشابه دیگری هم از بزرگان فوتبال ایران منتشر شود.
کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» در ۲۵۲ صفحه و ۲۲ فصل توسط انتشارات «برید» چاپ و منتشر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->