«ریشا» شیر نر باغ وحش مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است
سرخط خبرها

محبوب ترین جاذبه های شهرکرد از نظر گردشگران

  • کد خبر: ۱۵۳۹۱۶
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
محبوب ترین جاذبه های شهرکرد از نظر گردشگران
شهرکرد در غرب ایران و در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. اطراف آن را کوه‌ها احاطه کرده‌اند و به دلیل طبیعت زیبای خود از جمله دریاچه‌ها، آبشار‌ها و جنگل‌ها شناخته شده است.

گزارش آگهی

شهرکرد در غرب ایران و در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. اطراف آن را کوه‌ها احاطه کرده‌اند و به دلیل طبیعت زیبای خود از جمله دریاچه‌ها، آبشار‌ها و جنگل‌ها شناخته شده است. این شهر همچنین از نظر تاریخ و فرهنگ غنی است، مکان‌های تاریخی متعدد و صنایع دستی سنتی دارد. در ادامه به تعدادی از محبوب‌ترین جاذبه‌ها و هتل های شهرکرد از نظر گردشگران اشاره می‌کنیم.

آبشار شیخ علی خان

آبشار شیخ علی خان یکی از مشهورترین آبشار‌های ایران است که در ۲۵ کیلومتری شهرکرد واقع شده است. این آبشار توسط یک جنگل زیبا احاطه شده و یک مقصد محبوب برای پیاده روی و پیک نیک است. این آبشار حدود ۷۰ متر ارتفاع دارد و بازدید از آن برای بازدیدکنندگان شهرکرد ضروری است.

دریاچه چغاخور

دریاچه چغاخور دریاچه طبیعی بزرگی است که در حدود ۹۰ کیلومتری شهرکرد قرار دارد. این دریاچه توسط کوه‌های زیبا احاطه شده و یک مقصد محبوب برای ماهیگیری، قایق سواری و پیاده روی است. این دریاچه همچنین خانه انواع گونه‌های پرندگان است که آن را به مکانی عالی برای تماشای پرندگان تبدیل می‌کند.

مسجد جامع

مسجد جامع شهرکرد یکی از قدیمی‌ترین مساجد ایران است که قدمت آن به قرن دوازدهم می‌رسد. این مسجد در مرکز شهرکرد قرار دارد و به دلیل معماری زیبا از جمله کاشی کاری‌های پیچیده و گنبد زیبا شهرت دارد.

موزه عشایر بختیاری

موزه عشایر بختیاری موزه‌ای است که به تاریخ و فرهنگ عشایر بختیاری که یکی از بزرگترین اقوام ایران هستند، اختصاص دارد. در این موزه نمایشگاه‌هایی از صنایع دستی، لباس و سبک زندگی سنتی بختیاری، همچنین عکس‌ها و آثاری از سبک زندگی عشایری به نمایش گذاشته شده است.

بازار شهرکرد

بازار شهرکرد یک بازار سنتی است که در مرکز شهرکرد قرار دارد. این بازار به صنایع دستی خود، از جمله سفال، منسوجات و فرش معروف است. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند انواع غذا‌ها و ادویه‌های محلی، همچنین پوشاک و سوغاتی را در بازار خریداری کنند. علاوه بر این جاذبه‌های محبوب، شهرکرد همچنین به خاطر مناظر طبیعی زیبای خود از جمله رشته کوه‌های زاگرس که مقصدی محبوب برای پیاده روی و اسکی است، شهرت دارد.

محبوب ترین جاذبه های شهرکرد از نظر گردشگران

اقامتگاه و هتل های شهرکرد

برای کسانی که قصد سفر به شهرکرد را دارند، گزینه‌های اقامتی متعددی از جمله هتل، مهمانپذیر و اقامتگاه‌های سنتی وجود دارد. بسیاری از این اقامتگاه‌ها در مرکز شهر واقع شده‌اند و گشت و‌گذار در جاذبه‌های شهر را با پای پیاده آسان می‌کنند. برای پاسخگویی به تعداد روزافزون بازدیدکنندگان، شهرکرد مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها از جمله هتل های شهرکرد، مهمان‌خانه‌ها و اقامتگاه‌ها را ایجاد کرده است.

هتل بزرگ چمران

یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های شهرکرد، هتل بزرگ چمران است که یک هتل پنج ستاره مجلل در قلب شهر واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌های زیبا و جادار، مرکز تناسب اندام، استخر و چندین رستوران با غذا‌های سنتی ایرانی و بین‌المللی است. مهمانان می‌توانند از اتاق‌های خود از مناظر خیره‌کننده شهر و کوه‌های اطراف لذت ببرند.

هتل Taavoni

برای کسانی که به دنبال گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر هستند، هتل Taavoni یک انتخاب عالی است. این هتل در نزدیکی مرکز شهر واقع شده و دارای اتاق‌های راحت با امکانات مدرن مانند تهویه مطبوع و وای فای رایگان است. این هتل رستورانی دارد که انواع غذا‌های سنتی ایرانی سرو می‌کند.

هتل ارم

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب مسافران، هتل ارم است که در منطقه مسکونی آرام شهرکرد واقع شده است. این هتل دارای اتاق‌های دنج با تخت‌های راحت و وای فای رایگان، همچنین رستورانی است که غذا‌های سنتی ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند در باغ هتل های شهرکرد استراحت کنند و از فضای آرام لذت ببرند.

محبوب ترین جاذبه های شهرکرد از نظر گردشگران

اجاره خانه

برای کسانی که می‌خواهند فرهنگ و سبک زندگی محلی را تجربه کنند، خانه‌های متعددی در شهرکرد وجود دارد. این خانه‌ها فرصتی برای اقامت در کنار یک خانواده محلی و آشنایی با زندگی روزمره، آداب و رسوم و سنت‌های آن‌ها فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند از غذا‌های سنتی ایرانی لذت ببرند و در فعالیت‌های فرهنگی مانند اجرای موسیقی و رقص شرکت کنند.

کاروانسرا

یکی دیگر از گزینه‌های اقامتی منحصر به فرد در شهرکرد، کاروانسراست که یک مسافرخانه سنتی ایرانی است که قدمت آن به قرن شانزدهم باز می‌گردد. این کاروانسرا‌ها مورد استفاده مسافران و بازرگانان بوده که در امتداد جاده ابریشم سفر می‌کنند و بسیاری از آن‌ها به مهمانخانه و هتل های شهرکرد تبدیل شده‌اند. کاروانسرای شاه عباسی یکی از پرطرفدارترین کاروانسرای شهرکرد است که تجربه‌ای بی‌نظیر را در محیطی تاریخی به مهمانان ارائه می‌دهد.

 

رزرو ارزان هتل های شهرکرد در فلای تودی

در مجموع شهرکرد شهری زیبا و جذاب است که نگاهی بی‌نظیر به تاریخ و فرهنگ ایران به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. چه به پیاده روی، چه به اسکی و چه به کاوش در صنایع دستی سنتی علاقه‌مند باشید، در شهرکرد پاسخی برای همه وجود دارد.

برای رزرو هتل‌های شهرکرد به صورت آنلاین می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در مجموع، فلای تودی اقامتگاه‌های متنوعی را برای هر نوع مسافر و بودجه ای ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک هتل پنج ستاره مجلل یا یک اقامتگاه دنج باشید، در این سایت انتخابی برای همه نوع سلیقه وجود دارد. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما شهرکرد و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->