نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دلسردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد
سرخط خبرها

هجمه هواداران پرسپولیس روی درویش

  • کد خبر: ۱۵۴۸۱۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
  • ۱
هجمه هواداران پرسپولیس روی درویش
هواداران پرسپولیس در فضای مجازی هجمه سنگینی را روی مدیرعامل این باشگاه بوجود آورده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس با نظر رضا درویش یک روز بعد از شکست سرخپوشان مقابل سپاهان در اقدامی عجیب پاداش قابل توجهی را به حساب بازیکنان و مربیان واریز کرد. البته این پاداش مربوط به دو برد پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و تراکتور بود، اما در زمان مناسبی به سرخپوشان پرداخت نشد.
این اقدام درویش از صبح امروز با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده و آن‌ها اعتقاد دارند درویش با این کارش شکست مقابل سپاهان را بی ارزش کرده در حالی که این باخت برای هواداران بسیار گران تمام شده است. از این جهت که هم بازی حیثیتی را در خانه باختند و هم شانس قهرمانی را تا حد زیادی از دست داده اند.
در کانال‌ها و پیج‌های هواداری پرسپولیس جو علیه درویش بسیار سنگین است و او اعتراف کرده که نباید در این زمان پاداش بازیکنان و مربیان را پرداخت می‌کرده است.
هر چند اطرافیان او اعتقاد دارند درویش از ترس اینکه یحیی گل محمدی به مسائل مالی اعتراض نکند این تصمیمش را سریع اجرایی کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
1
2
شرایط بازی ها همینه، وقتی توی قهرمانی ها با یحیی شاد بودیم امروز هم باید پای باخت ها ازش حمایت کنیم تا دوباره اوج بگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->