نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

ماجرای فساد رشوه بارسلونا به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۵۵۳۶۵
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
ماجرای فساد رشوه بارسلونا به کجا رسید؟
چند وقت هست که خبر ارتباط نامشروع بارسلونا و داوران لالیگایی به صدر خبرها تبدیل شده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، روز گذشته ال‌کنفیدنسیال فاش کرد که پسر انریکز نگریرا (نایب رئیس سابق کمیته داوران) که در کمیته داوران پست مهمی در اختیار داشته، در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۷ به بارسلونا اطلاع داده است که داور فینال کوپا دل ری، کلوس گومز خواهد بود. جالب اینکه تقریبا سه ماه بعد، یعنی در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۷ فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که گومز داور فینال خواهد بود. در آن بازی بارسلونا توانست با گل‌های نیمار، مسی و پاکو آلکاسر، ۳-۱ دپورتیوو آلاوس را شکست دهد. کلوس گومز اکنون مدیر VAR در فوتبال اسپانیاست و شنبه گذشته باشگاه رئال مادرید ویدیویی از اشتباهات گومز در داوری‌هایش برای رئال را پخش کرد که بازتاب گسترده‌ای نیز داشت.

بارسلونا این روز‌ها به خاطر پرونده پرداخت‌های میلیون یورویی به نگریرا تحت فشار شدیدی قرار دارد و نهاد‌های مختلف از این باشگاه شکایت کرده‌اند. یکی از مدیران سابق بارسلونا در واکنش به افشاگری ال‌کنفیدنسیال گفت: «البته که ما سه ماه زودتر می‌دانستیم کلوس گومز داور فینال خواهد بود و این اصلا جای تعجب ندارد. گومز در آخرین سال قضاوتش بود و فدراسیون می‌خواست برای تجلیل از زحماتش داوری فینال را به او بدهد. به همین سادگی.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->