حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تلاش ژاوی برای آرام کردن فضای بازی با رئال!

  • کد خبر: ۱۵۵۶۸۴
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸
تلاش ژاوی برای آرام کردن فضای بازی با رئال!
ژاوی به دنبال آرامش بازیکنان تیمش در آستانه بازی حساس ال‌کلاسیکو است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم بارسلونا در حالی که با اختلاف ۹ امتیازی نسبت به رئال مادرید، بر صدر جدول لالیگا تکیه زده است، فردا شب (یکشنبه) به مصاف رقیب دیرینه در ورزشگاه خانگی خود می‌رود.

ژاوی هزناندز سرمربی آبی‌واناری‌ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی به سوال‌های خبرنگاران پاسخ داد.

بازی با رئال مادرید: ما می‌خواهیم به نسبت ال‌کلاسیکو قبلی در نیمه‌نهایی جام حذفی، کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم و توپ را بیشتر در اختیار داشته باشیم.

اولین جدال با رئالی‌ها در خانه: من خیلی هیجان‌زده هستم چراکه این اولین ال کلاسیکو من در نیوکمپ است. من همیشه طردار بارسا بوده‌ام و خواهم بود.

پیروزی بر رئال و قهرمانی در لالیگا: اگر فردا پیروز شویم، پیروزی مهمی خواهد بود، اما مطمئناً باعث تعیین قهرمان لیگ نخواهد شد. هنوز امتیازات زیاد و بازی‌های سختی باقی مانده است. هیچ‌چیز در بازی فردا تعیین‌کننده نخواهد بود.

مصدومیت نابغه آبی‌واناری‌ها: پدری روز گذشته آسیب دید و اگر ۱۰۰ درصد آماده نباشد، بهتر است در ترکیب تیم حضور نداشته باشد، استراحت و به‌خوبی ریکاوری کند.

جدال وینیسیوس-آرائوخو در سمت چپ: آرائوخو بازیکن قدرتمند و سرعتی است و این توانایی را دارد که حس می‌کند بازیکن حریف چه کاری می‌خواهد انجام دهد. او یکرهبر و یک برنده در دوئل‌هاست. او در حال حاضر یکی از بهترین مدافعان جهان است.

مهاجم برزیلی: رافینیا از آن دسته از بازیکنی است که من به صورت ویژه به او علاقه دارم. او می‌داند چطور تلاش کند و از بار انتقادات خارج شود. او شخصیت بزرگی را در طول یک سال حضورش در بارسا از خود نشان داده است
منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->