آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس

  • کد خبر: ۱۵۶۷۹۳
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس
فرمانده کل سپاه گفت: شهید جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح‌های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس و رهایی مردم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها باز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدارهای نوروزی با خانواده معظم شهیدان احمد متوسلیان، سعید و محمد طوقانی و مهدی ذاکر حسینی امنیت، آرامش، پیشرفت و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهیدان دانست و گفت:همانطور که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه ما هستند، خانواده های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند.

وی افزود: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آن‌ها باز کرد.  

سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم ۱۳۰ هزار شهید سپاه و بسیج پای آرمان های انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران گفت: برنامه ریزی سپاه این است که تمام فرماندهان سپاه در سراسر کشور به طور منظم و مستمر، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا در سال جاری را نیز در اولویت های خود داشته باشند.

وی ادامه داد: معتقد هستیم دیدارهای خانواده های شهدا به ما روحیه و توانایی های استثنایی می دهد و انگیزهای ما را مضاعف و زنده نگه می دارد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->