ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس
سرخط خبرها

واکنش میرشاد ماجدی به مدیرعاملی استقلال

  • کد خبر: ۱۵۶۸۱۵
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
  • ۵
واکنش میرشاد ماجدی به مدیرعاملی استقلال
میرشاد ماجدی یکی از گزینه‌های جانشینی علی فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال نسبت به حضور احتمالی خود در باشگاه استقلال واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی در باشگاه استقلال است. ماجدی که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال را دارد درباره اینکه آیا ممکن است ظرف امروز یا فردا به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود، گفت: «فتح الله‌زاده واقعا برای استقلال زحمت کشیده و امیدوارم به کارش ادامه دهد. اما این موضوع بستگی به چند عامل متعدد دارد. همیشه وقتی بحث مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده، نام من هم در میان بوده است. از هواداران استقلال ممنونم که همواره به من لطف داشته‌اند، اما درباره اینکه بخواهم پاسخی شفاف درباره حضورم در باشگاه استقلال بدهم، باید به جمع بندی نهایی برسم.»

ماجدی در ادامه گفت: «از وضعیتی که برای باشگاه استقلال به وجود آمده به شدت ناراحتم. حذف از آسیا که البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده، خبر خوبی برای جامعه فوتبالی نیست. استقلال تیم بزرگی است و نباید چنین اتفاقی برای این باشگاه مردمی می‌افتاد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
1
1
خفه شد ماجدی تو باید از فتح الله زاده حمایت کنی و او بماند ولی باید فتحی و آجرلو رو زیرسوال ببری کثافت
ع ق
Qatar
۰۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
1
ماجدی در دوره کنونی و قبلی شریک بوده همانطور که شریک تاج در همه اتفاقات فدراسیون بوده و هست
ع ق
Qatar
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
واقعا در حد و اندازه پرورش مرغاموغلی ایشان و مظلومی را بعد از اتفاقات فدراسیون و باشگاه استقلال در حد رای دادن می دانید ؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
0
0
خداوکیلی ببین چه بلایی سر پرسپولیس و استقلال آوردن؟؟!!! من پرسپولیسی هستم اما الان بحث رنگ و تیم مطرح نیست،، استقلال نماینده ایرانه تو لیگ آسیا،، الان این استقلال خیلی حرف واسه گفتن داره تو آسیایی که النصرش رونالدو رو داره!!! اونا با این همه هزینه رونالدو رو آوردن اما اینجا تو ایران بخاطر اینکه دوزار گیرمون بیاد از دلالی پدر باشگاه هارو در میاریم جوری شده که درآوردن پول از هرراهی مهم نیست که البته به اون شیری که طرف تو بچگی خورده هم ارتباط مستقیم داره،، پرسپولیس و استقلال حتی اگه خصوصی هم بشن مشکل حل نشدنی باقی میمونه،، مشکل و ایراد از جای دیگس
کیسه کش
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
0
0
این مشکلات رو فقط پرویز کلاه گیس میتونه برطرف کنه.
به امید مدیرعاملی پرویز تو استقلال.
مرد روزهای سخت و میدان های ناهموار کسی نیست جز پرویز کلاه گیس.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->