مهاجرانی پس از تماشای فیلم «پیرپسر»: فضای فرهنگی باید مجال گفت‌و‌گو بدهد همایون، بازیگر معروف سینمای پیش از انقلاب، درگذشت گیشه داغ؛ رقابت کمدی‌ها با فیلم پرحاشیه این روزهای سینما رئیس سازمان سینمایی: سینما در روزهای جنگ تعطیل نشد + تصاویر ابوالفضل پورعرب گواهینامه درجه یک هنری گرفت + عکس نگاهی به قسمت اول سریال «از یاد رفته» | نمایشی از روابط پیچیده و پرتنش مراسم یادبود یعقوب صباحی در تماشاخانه ایران‌شهر روایت واکین فینیکس از وحشتناک‌ترین شب زندگی‌‌اش ویدئو | گریم سنگین پرویز پرستویی در سریال «شکارگاه» کافکا و همسر شکسپیر در پنجاهمین دوره جشنواره تورنتو بیانیه خانه مطبوعات خراسان رضوی درباره ممانعت از ورود رسانه‌ها به حوزه کنکور در دانشگاه فردوسی مشهد دبیر هفته کتاب در سال ۱۴۰۴ را بشناسید پربیننده‌ترین سریال‌های ۲۰۲۵ را بشناسید ساخت یک مجموعه مستند درباره سپهبد شهید غلامعلی رشید برگزاری آیین بزرگداشت حامیان نسخ خطی بازگشت «کامرون دیاز» به سینما پس از ده سال
سرخط خبرها

مروری بر حواشی «طناز» کمال تبریزی

  • کد خبر: ۱۵۶۹۳۵
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
مروری بر حواشی «طناز» کمال تبریزی
پخش برخی از بخش‌های رئالیتی‌شوی «طناز» در ایام عید نوروز تعجب‌برانگیز بود و دچار حواشی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدت‌ها قبل مطرح شد که رئالیتی‌شوی «طناز» قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش خود را آغاز کند. بالأخره این اتفاق در یکم فروردین‌ماه آغاز شد.

در ادامه پخش این برنامه اولین حضورِ مازیار لرستانی با شکل و شمایلِ جدید رقم خورد. حسن معجونی، ژاله صامتی، بیژن بنفشه‌خواه و شقایق دهقان میهمانان دیگر این برنامه بودند. برنامه‌ای که به روبیکا آمد و بسیار حاشیه‌ساز شد. چون برخی از بخش‌های وایرال شده‌اش بسیاری را متعجب کرد و چگونگی دریافت مجوزِ پخش آن‌ها سوال برانگیز شد؟

یکی از آن بخش‌ها، حرف‌های غیرمتعارف مازیار لرستانی و آن خاطره‌های حمام رفتن و دستشویی رفتن بود تا خوانندگی عجیب ژاله صامتی و علاقه‌اش به رقص و البته اجرایِ عجیب کمال تبریزی که بیشتر دوست داشت این حرف‌ها گفته شود؛ گویی وایرال شدن به هر قیمتی بیشتر مدنظر این رسانه بوده تا گفتگو‌هایی با موازین اخلاقی و خانوادگی!

به هر حال این روز‌ها پلتفرم‌های خانگی همچون تلویزیون بیننده مردمی و خانوادگی دارند و باید به این نکات توجه داشته باشند. وقتی ژاله صامتی در گفتگو با کمال تبریزی در برنامه «طناز» می‌گوید: «بازیگر باید هم بتواند خوب بخواند و هم خوب برقصد. بازیگری که خوب نرقصد از نظر من مردود است. بازیگر باید ریتم بداند. ریتم از اصول اولیه‌ پنج تا اصل اول بازیگری است که اگر آن ریتم درست نباشد تو هر چه تکنیک هم بدانی به دردت نمی‌خورد. بازیگری که قشنگ می‌رقصد قطعا در صحنه هم خوب ظاهر می‌شود.»

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->