بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

رقابت برای جاسوسی در استقلال تمامی ندارد

  • کد خبر: ۱۵۷۰۶۰
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
رقابت برای جاسوسی در استقلال تمامی ندارد
باشگاه استقلال بیشترین ضربه را از داخل خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، این روز‌ها بازیکنان حامی علی فتح الله زاده در استقلال و مشاوران او در این باشگاه با مصاحبه‌های مختلف سعی می‌کنند عدم پرداخت به موقع طلب استراماچونی و از دست دادن مجوز حرفه‌ای آسیا را دولت و یا وزارت ورزش دانسته و آن‌ها را متهم به حمایت از تیم رقیب یعنی پرسپولیس کنند.

در حالی که برای همه روشن شده که مدیران باشگاه استقلال از جمله مصطفی آجرلو و علی فتح الله زاده بیشترین نقش را در این مورد داشته اند.

در کنار این موضوع نمی‌توان از بی کفایتی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به سادگی گذشت. اعضایی که در چند ماه اخیر فقط کارشان این بوده که اخبار درونی باشگاه خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و یا دنبال کوبیدن آجرلو باشند و یا برکناری فتح الله زاده.

حتی امروز هم که جلسه مهم هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد هنوز اعضای آن باشگاه را ترک نکرده اخبار جلسه مو به مو در رسانه‌ها دیده شد. اخباری که نشان داد که چه افرادی در هیات مدیره این باشگاه موافق و مخالف مدیرعامل بودند.

واقعا نمی‌شود توقع داشت باشگاهی با این اعضای هیات مدیره که برای جاسوسی رقابت می‌کنند، بتوان باشگاهی با این همه هزینه و مشکلات را اداره کرده و توقع اخذ مجوز حرفه‌ای داشت.

بدون تردید استقلالی که به این مرحله رسیده بیشترین ضربه را از مدیران فعلی خودش و البته مصطفی آجرلو خورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->