سرخط خبرها

دستیار دایی نزدیک بود باعث حذف پرسپولیس از آسیا شود

  • کد خبر: ۱۵۷۰۶۱
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸
  • ۱
دستیار دایی نزدیک بود باعث حذف پرسپولیس از آسیا شود
دستیار سابق علی دایی نزدیک بود کار دست باشگاه پرسپولیس دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس یک طلب قدیمی به میاچ دستیار سابق علی دایی در این تیم داشت که چند سالی بود به ان توجهی نشده بود.

در واقع بعد از مرگ میاچ باشگاه پرسپولیس بی خیال پرداخت طلب او شد تا اینکه کمیته وضعیت با ارسال نامه‌ای به این باشگاه خواهان بسته شدن این پرونده شکایتی شد.

پرونده‌ای که اگر تا قبل از یازدهم فروردین ماه بسته نمی‌شد باشگاه پرسپولیس به مانند استقلال از گرفتن مجوز حرفه‌ای باز می‌ماند.

در این مورد با خبر شدیم که در ایام عید رضا درویش از طریق مسئولان باشگاه پرشپولیس متوجه می‌شود که طلب میاچ دردسر ساز شده و تلاش می‌کند این پرونده را ببندد.

جالب اینکه باشگاه پرسپولیس نمی‌دانست طلب میاچ را باید به چه کسی بدهد تا پرونده او را ببندد. از همین رو سعی کرد با خانواده این مرحوم ارتباط پیدا کند که موفق نشد و در نهایت از طریق یک ایجنت کروات توانست ایجنت سابق میاچ را پیدا کرده و طلب این مربی را به او بپردازد.

در نهایت این قضیه به موقع ختم به خیر شد و باشگاه پرسپولیس در آخرین روز‌های مهلتش توانست پرونده مرحوم میاچ را ببندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
0
اقای درویش خیلی ممنونیم که پرسپولیس به این عظمت رو در مدت زمان حضورت اینقد ارام و اسوده کردی فقط درخواست داریم مربی داخلی با دل و جراتی به تیم بباری که تاکتیک داشته باشه و نیمه اول رو هیچ وقت از دست نده تا اینکه در ده دقیقه اخر جوری حمله کنه که ببازه دو باخت به هوادار و سپاهان با نتیجه مشابه در دقیقه نود به بعد بوده یحیی مربی نیست بلکه دستیاره مربیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->