۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد+ عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایان زندگی مرد مشهدی با کلت کمری

  • کد خبر: ۱۵۷۴۸۹
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
پایان زندگی مرد مشهدی با کلت کمری
جسد مرد جوان در خانه اش در بلوار دانش آموز مشهد کشف شد.

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ شامگاه دوشنبه خبر کشف جسد فردی در خانه‌اش به پلیس اعلام شد و زمانی نگذشت که عوامل انتظامی مشهد خود را به خیابان دانش‌آموز ۴۱ رساندند. جسد متعلق به مردی جوان بود که به علتی نامعلوم جان خود را از دست داده بود و بوی بد تعفن در محل از فساد نعشی جسد که چند روز از مرگش می‌گذشت، حکایت داشت.

کسانی که با این صحنه دل‌خراش روبه‌رو شده بودند چند تن از بستگان مرحوم بودند که چند روزی از او خبر نداشتند. یکی از این افراد در اظهاراتش به افسر گشتی پلیس می‌گوید: او (متوفی) به تنهایی زندگی می‌کرد و هراز‌گاهی به خانه‌اش سر می‌زدیم. چند روزی از وی (متوفی) خبر نداشتیم. تلفنش را هم پاسخ نمی‌داد. به همراه چند نفر از اقوام به خانه‌اش سر زدیم. چند مرتبه زنگ خانه را زدیم، اما پاسخ نمی‌داد. نگرانش شده بودیم. در این میان بوی بدی از خانه‌اش می‌آمد، بوی تندی که حتی امکان ایستادن در محل را نمی‌داد. به هر طریقی بود خودمان را داخل خانه رساندیم که با این صحنه روبه‌رو شدیم.

موضوع فوت مشکوک با طرح فرضیه خودکشی مرد جوان به مقام قضایی اعلام و دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد. اما در این بین فساد نعشی متوفی مانع از انتقالش از سوی نیرو‌های انتظامی می‌شد. موضوعی که موجب شد تا طبق دستور بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد، پای نیرو‌های آتش‌نشانی به محل کشانده شود.

با حضور مأموران آتش‌نشانی ایستگاه هفتم در صحنه حادثه و انجام بررسی‌های میدانی ابعاد تازه‌تری در این پرونده کشف شد. وجود یک اسلحه کلت کمری روی مبل موجب شد تا قاضی صادق صفری به همراه تیم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله خود را به محل برسانند.

پس از حضور بازپرس قتل در محل، تحقیقات تکمیلی این پرونده آغاز شد و طولی نکشد که علت فوت متوفی مشخص شد.

قاضی صفری می‌گوید: طبق بررسی‌های صورت گرفته در محل مشخص شد که متوفی با استفاده از یک قبضه سلاح کلت کمری اقدام به خودکشی کرده است. ورودی گلوله از داخل دهان متوفی بوده و از پشت سر خارج شده و ضمن سوراخ کردن کلاهی که او بر سر داشته به دیوار پشت سری‌اش برخورد کرده است. کارآگاهان اداره جنایی پلیس نیز مرمی گلوله شلیک شده را از داخل دیوار کشف و ضمیمه پرونده کردند.

این مقام قضایی ادامه می‌دهد: پوکه گلوله شلیک شده نیز داخل کلت کمری گیر کرده بود که پس از رها‌سازی با مرمی کشف شده مطابقت داده شد. جسد متوفی نیز متعلق به مردی متولد ۱۳۵۷ است که به تنهایی زندگی می‌کرده است.

به گفته دکتر صفری جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->