نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی استقلال و هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۵۸۶۹۷
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۹
ساعت و تاریخ بازی استقلال و هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر
در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر، استقلال و هوادار تهران روز شنبه به مصاف هم می‌روند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در هفته ۲۶ لیگ برتر، بعد از بازی نساس پرسپولیس و مس کرمان در روز جمعه، روز شنبه ۲۶ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های استقلال و هوادار رویاروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

با باخت هفته قبل سپاهان به تراکتور، حالا استقلال فقط به خاطر تفاضل گل کمتر با ۵۲ امتیاز کنار سپاهان در رده دوم قرار دارد.

در آن سو ساکت الهامی و شاگردانش با ۲۹ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.

نکته جالب توجه اما عملکرد هوادار در برابر استقلال است. آنها هر ۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر را به استقلال واگذار کرده‌اند و حالا امیدوارند در این بازی بالاخره طلسم را بشکنند و در برابر استقلال به امتیاز برسند.

در دیگر بازی حساس روز شنبه، سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ پذیرای مس رفسنجان است. این آخرین بازی سخت سپاهان در فاصله ۵ بازی تا پایان لیگ برتر است و نگاه پرسپولیس و استقلال به این بازی و هنرنمایی شاگردان ربیعی معطوف است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->