نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

چپ کردن الکویت در آل مکتوم

  • کد خبر: ۱۵۸۷۷
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
چپ کردن الکویت در آل مکتوم
صعود مقتدرانه استقلال از مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا
استقلال باوجود روز‌های کابوس‌واری که در این فصل پشت‌سر گذاشت، موفق شد یک گام به حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر شود. شاگردان فرهاد مجیدی با تلاش و جنگندگی زیاد توانستند نمایش برتری با زدن ۳ گل مقابل الکویت ارائه کنند و راهی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان شوند. شاید زمانی که مشخص شد استقلال باید در مرحله اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با الکویت بازی کند، کمترکسی فکر می‌کرد آبی‌ها کار دشواری برای ازپیش‌روبرداشتن این تیم داشته باشند، اما شرایط در روز‌های گذشته برای این تیم طوری رقم خورد که بسیاری از هواداران آبی از موفقیت تیمشان ناامید شده بودند. طبق برنامه قبلی قرار بود بازی استقلال برابر الکویت در ورزشگاه آزادی برگزار شود، جایی‌که آبی‌ها می‌توانستند از حضور هواداران پرشور خود بهره ببرند، اما به‌یک‌باره کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه‌ای به فدراسیون فوتبال زد که باشگاه‌های ایرانی حق میزبانی از رقیبانشان در ورزشگاه آزادی را ندارند، این موضوعی بود که فضای فوتبال ایران را با شوکی بزرگ روبه‌رو کرد و مدیرعاملان هر ۴ باشگاه ایرانی با انتشار مصاحبه‌هایی مشترک و البته امضای یک تفاهم‌نامه، اعلام کردند که آن‌ها این رقابت‌ها را تحریم خواهند کرد.

«شیخ» باز هم ستاره آبی‌ها بود
شیخ دیاباته مثل تمام بازی‌های این فصل در خط حمله استقلال زهردار بود و تمام حرکات او موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کرد. مهاجم بلندقامت آبی‌ها با استفاده از قدرت بدنی بالا و تیزهوشی، ۲ گل زیبا به ثمر رساند و حملات خطرناکی به وجود آورد که البته اگر کمی دقت می‌کرد، می‌توانست هت‌تریک کند. سیدحسین حسینی و وریا غفوری نیز در این مسابقه عملکرد درخشانی داشتند. حسینی با ۳ واکنش نجات‌بخش، مانع از گل‌زنی مهاجمان الکویت شد و وریا نیز علاوه بر حضور بموقع در کار‌های دفاعی، یک گل استثنایی زد و یک پاس گل داد.

پاداش ۵۰۰دلاری برای استقلالی‌ها
بازیکنان تیم فوتبال استقلال به‌دلیل برتری ۳بر ۰ مقابل الکویت کویت در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پاداش پانصددلاری دریافت خواهند کرد. اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال، گفت: پیش از بازی با فرهاد مجیدی صحبت و اعلام کردم که در صورت پیروزی مقابل الکویت، اعضای تیم نفری ۵۰۰دلار پاداش دریافت خواهند کرد. وی در ادامه افزود: پیش از بازی گفته بودم که استقلال تیم کویتی را شکست خواهد داد و سه‌شنبه نیز دیدار مقابل الریان قطر را به امید خدا با پیروزی پشت‌سر می‌گذاریم. ضمن اینکه برای این بازی نیز پاداش در نظر گرفته‌ایم.

واکنش رسانه‌های عربی به صعود نمایندگان ایران
صعود تیم‌های ایرانی استقلال و شهرخودرو به مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های عرب‌زبان داشته است. سایت کوره به‌دنبال پیروزی ۳ بر ۰ تیم استقلال برابر الکویت کویت در امارات نوشت: نماینده ایران که به جای میزبانی در تهران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در امارات به مصاف تیم الکویت رفت، با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و صعود کرد. تیم استقلال با این پیروزی حریف تیم الریان قطر شد و تیم الکویت نیز به رقابت‌های کاپ آسیا بازخواهد گشت. المیادین نیز با انتخاب تیتر «دو تیم ایرانی از امارات در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند» در گزارش خود آورده است: تیم‌های ایرانی استقلال و شهرخودرو با کسب ۲ پیروزی برابر حریفان کویتی و بحرینی راهی مرحله بعدی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شدند. شهرخودرو در شهر الشارجه با نتیجه ۲ بر ۱ از سد تیم الرفاع بحرین گذشت. در همین زمان تیم استقلال، دیگر نماینده ایران، رودرروی تیم الکویت قرار گرفت و ۳ بر ۰ پیروز شد. تیم‌های استقلال و شهرخودرو در مرحله بعدی این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های قطری الریان و السیلیه می‌روند.

نشست خبری سرمربیان استقلال و الکویت برگزار نشد
نشست خبری سرمربیان تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الکویت کویت پس از بازی این ۲ تیم در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد. قرار بود فرهاد مجیدی پس از دیدار استقلال مقابل الکویت در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حضور پیدا کند، اما باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضورنداشتن خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه آل مکتوم دبی، نشست خبری این دیدار ازسوی عوامل برگزاری لیگ قهرمانان آسیا لغو شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->