تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم
سرخط خبرها

ناراحتی دیاباته از وضعیت خود در پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۵۸۹۹۴
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
ناراحتی دیاباته از وضعیت خود در پرسپولیس
مهاجم بلند قاامت پرسپولیس از اوضاع خود در این تیم شاکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، شیخ دیاباته باز از روی نیمکت بازی تیمش را نظاره گر بود تا مشخص شود که یحیی گل محمدی دیگر تمایلی برای استفاده از او را ندارد. البته پیش از این اشاره داشتیم به اینکه یحیی چند هفته پیش و قبل از بازی حساس پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی که شیخ دوباره مصدوم شد، قید او را برای همیشه زد. اما در این مدت شیخ خیلی تلاش کرده تا راهی برای بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند که موفق نبوده است.

در این مورد با خبر شدیم شیخ دلیل بازی نکردنش را فشار مدیریت باشگاه پرسپولیس می داند. از این جهت که در قرارداد دیاباته با باشگاه پرسپولیس آمده است که اگر این بازیکن به دلیل فنی نه مصدومیت در ترکیب اصلی نباشد از قرارداد مالی اش کسر خواهد شد. با توجه به این موضوع شیخ و ایجنتش اعتقاد دارند که نیمکت نشینی های اخیر این بازیکن در همین راستا است.

به هر حال شیخ چه ناراحت باشد چه خوشحال چندان فرقی به حال وضعیت او نخواهد کرد چرا که یحیی با داشتن مهدی عبدی، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و محمد عمری عملا دیگر نیازی به مهاجم بلند قامت تیمش ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->