بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

اشتری: تمام هزینه‌های اعزام به مسابقاتم را به صورت شخصی تامین می‌کنم

  • کد خبر: ۱۵۹۳۹۱
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶
اشتری: تمام هزینه‌های اعزام به مسابقاتم را به صورت شخصی تامین می‌کنم
ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز بانوان گفت: با توجه به اینکه در مشهد ساکنم، حضور در تمرینات و مسابقات در سایر شهر‌ها برایم دشوار است. تمام هزینه‌هایی که انجام می‌دهم با حمایت خانواده است و یا قراردادی بوده که بابت حضور در لیگ برتر کسب کرده‌ام. مبلغ قراردادمان نیز با توجه به هزینه‌های گزاف کنونی به قدری نیست که بتواند به خوبی حمایتم کنم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، مهشید اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت تمرینی خود عنوان کرد: در حال حاضر برای مسابقات انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی که در نیمه اردیهشت ماه برگزار می‌شود در حال آمادگی هستم.

وی افزود: برای مسابقات آسیایی تیم ملی بانوان تنیس روی میز ۴ نفر سهمیه دارد. هیچ ورزشکاری از قبل انتخاب نشده و ۱۲ ورزشکار برای حضور در مسابقات آسیایی باید در مسابقات انتخابی تیم ملی با یکدیگر به رقابت بپردازند. این ۱۲ ورزشکار نیز سطح یکسانی نسبت به یکدیگر دارند و اینگونه نیست که به صورت قطعی برای مسابقات آسیایی انتخاب شوم. تمام تلاشم این است که انتخاب شوم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، اتفاقی طبیعی است، چرا که در ورزش برد و باخت وجود دارد.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز بانوان در خصوص حضورش در مسابقات لیگ برتر کشوری گفت: امسال در لیگ دانشگاه آزاد بازی می‌کردم که تیمم با اختلاف اندکی جایگاه دوم کشور را به دست آورد. لیگ برتر امسال تنها سالی بود که بر خلاف سال‌های گذشته به صورت هیجانی و حساس دنبال می‌شد. در سال‌های گذشته تیم شهر بابک جایگاه نخست را از آن خود می‌کرد، اما شهر بابک در این فصل تیم‌داری نکرد و باعث شد بازیکنان در تیم‌های سطح کشور پخش شوند که باعث افزایش سطح مسابقات نیز شده بود.

اشتری تصریح کرد: تیم شهر بابک یکی از تیم‌های خوبی بود که بازیکنان خود را به لحاظ مالی حمایت می‌کرد. همین موضوع باعث می‌شد سایر تیم‌ها نیز هزینه کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مشهد ساکنم، حضور در تمرینات و مسابقات در سایر شهر‌ها برایم دشوار است. تمریناتم معمولا در مشهد است، اما اگر شرایط تمرینی خوبی نداشته باشم برخی اوقات در تهران تمرین می‌کنم. هیات تنیس روی میز خراسان رضوی نیز حمایت خوبی از من دارد.

ملی‌پوش مشهدی تنیس روی میز بانوان در خصوص تامین هزینه‌های خود برای تمریناتش خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌هایی که انجام می‌دهم با حمایت خانواده است و یا قراردادی بوده که بابت حضور در لیگ برتر کسب کرده‌ام. مبلغ قراردادمان نیز با توجه به هزینه‌های گزاف کنونی به قدری نیست که بتواند به خوبی حمایتم کنم. در حال حاضر شغل اصلی‌ام تنیس روی میز است و شغل دیگری ندارم که بتوانم هزینه‌هایم را به وسیله آن تامین کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->