نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

بلیت هانگژو در جیب مهشید اشتری

  • کد خبر: ۱۶۲۶۵۸
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
بلیت هانگژو در جیب مهشید اشتری
مهشید اشتری، ملی‌پوش پینگ‌پنگ مشهدی به کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اضافه شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مهشید اشتری، ملی‌پوش پینگ‌پنگ مشهدی، توانست برای دومین دوره مجوز حضور در بازی‌های آسیایی را به‌دست بیاورد. دیگر ملی‌پوش نوجوان مشهدی، اما نتوانست در جمع چهار ورزشکار نهایی قرار بگیرد.
تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز زنان ایران بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارد و به همین منظور با شروع سال جدید چند دوره انتخابی برگزار شد تا درنهایت ترکیب چهارنفره بهترین‌های ایران در این رقابت‌ها مشخص شود.

ابتدا مسابقات لیگ‌یک با حضور بهترین نوجوانان و جوانان برگزار شد که بعد از آن هشت بازیکن برتر لیگ‌یک همراه با هشت بازیکن جوان رنک‌یک کشور راهی انتخابی تیم‌ملی جوانان شدند. در آن انتخابی نیز درنهایت هشت بازیکن برتر مشخص شدند که در آن دوره، یکتا ادیبیان بازیکن نوجوان مشهدی، توانست عنوان چهارمی کشور را از آن خود کند. این هشت بازیکن در مرحله بعدی با حضور چهار بازیکن برتر ایران با رنکینگ جهانی در جدول مسابقات جای گرفتند تا در پایان، ترکیب اعزامی به هانگژو مشخص شود.

دوازده دختر مدعی حضور در تیم‌ملی در رقابتی فشرده و دوره‌ای، پنجشنبه و جمعه، ۱۴ و ۱۵اردیبهشت۱۴۰۲ در سالن امیر احتشام‌زاده فدراسیون تنیس‌روی‌میز باهم رقابت کردند. از خراسان‌رضوی مهشید اشتری و یکتا ادیبیان، از مازندران صبا صفری و فاطمه یاری، از همدان شیما صفایی و ستایش ایلوخانی، از تهران ملیکا کرمی و هلیا اصغری و از کرمانشاه ندا و سارا شهسواری همراه با الینا رحیمی و صبا سراجی از مرکزی و آذربایجان‌غربی حضور داشتند.

تقابل جوان و نوجوان مشهدی باهم

مهشید اشتری در اولین دیدار‌ها با همشهری‌اش، یکتا ادیبیان، ملاقات کرد و اشتری ۳ بر ۰ به پیروزی رسید. از مجموع یازده دیداری که مهشید پشت‌سر گذاشت، فقط در سه دیدار امتیاز را واگذار کرد که مقابل صبا صفری، فاطمه یاری و شیما صفایی بود. یکتا ادیبیان، دیگر پینگ‌پنگ‌باز مشهدی که برای اولین‌بار با بهترین‌های ایران روبه‌رو شد، کمی کارش سخت‌تر بود. این نوجوان مشهدی از یازده دیداری که انجام داد، دو پیروزی مقابل هلیا اصغری و ملیکا کرمی به‌دست آورد و دیگر بازی‌ها را واگذار کرد.

تعیین ۴ ملی‌پوش اعزامی

شیما صفایی، دختر همدانی و جوان تنیس روی‌میز، با ۲۱امتیاز نفر اول این مسابقات شد تا برای نخستین‌بار شانس حضور در بازی‌های آسیایی را به‌دست بیاورد. ندا شهسواری نیز درحالی با بیست امتیاز به مقام دوم رسید که پس از دوبار حضور در سال۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا، برای سومین‌بار وارد بازی‌های آسیایی می‌شود.

حضور فاطمه یاری، دختر جوان و خوش‌آینده مازندرانی، بر سکوی سوم این رقابت و قرارگرفتن در ترکیب تیم‌ملی زنان نیز قابل‌توجه بود. یاری هم‌امتیاز با شهسواری سوم شد و او جوان‌ترین عضو تیم چهارنفره ایران در هانگژو خواهد بود. رتبه چهارم و آخرین سهمیه بازی‌های آسیایی نیز به مهشید اشتری رسید. جوان مشهدی تنیس‌روی‌میز با نوزده امتیاز برای دومین‌بار در این رویداد بزرگ قاره‌ای شرکت خواهد کرد.

دومین تجربه اشتری

ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون فقط ندا شهسواری را داشت، اما در سال۲۰۱۸ جاکارتا، برای اولین‌بار تیمی از بانوان به مسابقات اعزام شد که متشکل از مهشید اشتری، مریم صامت و ندا شهسواری بود. اشتری در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی یک جوان هجده‌ساله بود که به‌عنوان نفر دوم فهرست به جاکارتا اعزام شد. در تابستان ۱۳۹۹، در بخش انفرادی اشتری در دور نخست مقابل نماینده کره‌شمالی شکست خورد و حذف شد.

این سرنوشت مشابه ندا شهسواری، ملی‌پوش المپیکی، هم بود؛ اما در بخش تیمی اشتری و شهسواری و صامت به یک پیروزی ۳بر ۰ مقابل قطر و دو شکست مقابل چین و هند دست پیدا کردند و از دور گروهی صعود نکردند. حالا اشتری بیست‌وسه‌ساله باید دوباره مقابل رقیبانش از قاره کهن به میدان برود، اما این‌بار با تجربه بیشتر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->