توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کنفرانس عجیب گل‌محمدی پیش از دربی+ ویدیو| دونادونی روی مغز یحیی!

  • کد خبر: ۱۶۰۱۵۹
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کنفرانس عجیب گل‌محمدی پیش از دربی+ ویدیو| دونادونی روی مغز یحیی!
در نشست خبری پیش از دربی، یک خبرنگار با نام دونادونی روی مغز سرمربی پرسپولیس رفت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، فردا دربی حساس پایتخت برگزار می‌شود و یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر امروز در نشست خبری این دیدار حضور یافت.

وی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: با توجه به وضعیت و شرایط جدول، مساوی به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نمی‌خورد و هر دو را از گردونه رقابت قهرمانی دور می‌کند. به خاطر همین هر دو تیم دنبال برد هستند. بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و تیمی قابل احترام و مدعی قهرمانی به شمار می‌آید. بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌هایش خوب استفاده کند و در کار‌های دفاعی بدون اشتباه باشد می‌تواند بازی را ببرد.

وی افزود: ما درباره ساعت بازی به مشکل خوردیم. ببینید شما یک ساعت از زمان بازی نصف زمین آفتاب است و نصف آن سایه است، حیف است و یک بی‌سلیقگی است. اینقدر بی‌سلیقگی زیاد است که نشان می‌دهد متأسفانه اولویت فوتبال نیست و فقط می‌خواهند یک بازی انجام شود و سریع جمع کنند. قبل از بازی فکر نمی‌کنم درست باشد که درباره داوری صحبت کنیم. برای پیام حیدری و تیمش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بهترین مرد زمین داور باشد.

گل محمدی گفت: هر موقع احساس شود که بودنم کمکی به تیم نمی‌کند می‌روم. تمام تلاش من این است که بتوانم عملکرد خوبی برای پرسپولیس و هواداران داشته باشم. من فقط یک وظیفه دارم آن هم این است که تمام تمرکزم را برای پرسپولیس بگذارم.

وی در خصوص حضور دونادونی روی نیمکت پرسپولیس تاکید کرد: اگر فردا دربی را ببرم دونادونی کجا می‌خواهد بیاید؟ 

 

ویدیو کنفرانس خبری پیش از دربی گل‌محمدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->