سرخط خبرها

ایران و عربستان در تدارک راه‌اندازی حج عمره مفرده

  • کد خبر: ۱۶۰۱۷۶
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
ایران و عربستان در تدارک راه‌اندازی حج عمره مفرده
نماینده، ولی فقیه در امور حج با تاکید بر اینکه راه‌اندازی حج عمره مفرده نیازمند مذاکرات مسئولان ایران و عربستان است، گفت: مسئولان دو کشور به دنبال راه‌اندازی حج عمره هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب با بیان اینکه نباید با بیان سخنان غیر کارشناسی در مسائل حج سبب ایجاد تنش در جامعه شد، گفت: راه اندازی حج عمره مفرده منوط به انجام مذاکرات کارشناسی شده بین مسئولان دو کشور ایران و عربستان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌توان از زمان دقیق راه اندازی حج عمره مفرده سخنی بی میان آورد، در خصوص راه اندازی سفارت و کنسولگری ایران در عربستان نیز گفت: با توجه به روند موجود سفارت و کنسلوگری ایران در عربستان می‌بایست تا پیش از آغاز سفر حج تمتع فعالیت خود را آغاز نماید.

سرپرست حجاج ایرانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، پس از اتخاذ تصمیم مسئولان برای اجرای راه اندازی حج عمره ما نیز اقدام خواهیم کرد.

حجت الاسلام نواب اظهار کرد: رسانه‌ها باید از انتشار هرگونه خبر غیر کارشناسی در خصوص راه اندازی حج عمره پرهیز کنند، زیرا در غیر این صورت سبب ایجاد برخی تنش‌ها در جامعه و نیز آثار منفی بر نرخ ارز و ... خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->