۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها
سرخط خبرها

تیر سپاهان به قلب اصفهان| جشن قهرمانی پرید؟

  • کد خبر: ۱۶۰۵۵۱
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
تیر سپاهان به قلب اصفهان| جشن قهرمانی پرید؟
با تساوی خانگی سپاهان مقابل ملوان، پرسپولیس صدر نشین ماند تا برنامه ریزی اصفهانی‌ها برای برپایی جشن قهرمانی تحت الشعاع قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۰ خیال سپاهان را بابت دور شدن استقلال از جام قهرمانی تا حد زیادی راحت کرده بود، این تیم در بازی خانگی مقابل ملوان بندرانزلی به تساوی دست یافت تا در کمال بهت و حیرت تماشاگران اصفهانی که ورزشگاه نقش جهان را پر کرده بودند، از جام قهرمانی دور شود و برنده دربی در صدر جدول باقی بماند.

حالا سپاهان تیم دوم جدول است. آن هم نه به واسطه شمارش تفاضل گل یا گل زده. سپاهان به دلیل یک امتیاز کمتر از پرسپولیس صدر نشین در جایگاه دوم قرار دارد و باید منتظر فرصت سوزی‌های پرسپولیس در روز‌های آتی باشد.

هیچ اصفهانی حتی فکرش را هم نمی‌کرد طلایی پوشان این شهر در بازی خانگی مقابل تیمی که ابتدای فصل جاری از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد، این طور زمین گیر شود ونتواند در بازی خانگی ۳ امتیاز را بگیرد.

اگر سپاهان ۳ امتیاز این بازی را دشت کرده بود، به صدر جدول می‌رفت و با خیال آسوده به سه بازی آتی می‌اندیشید، اما حالا اضطراب و نگرانی در نصف جهان به نقطه اوج رسیده و هواداران پر شور اصفهانی دعا می‌کنند تا همان بلایی که در بازی خانگی سر تیم‌شان آمد برای پرسپولیس هم تکرار شود واین تیم امتیاز از دست بدهد تا آن‌ها به واسطه کسب پیروزی در بازی‌های آتی دوباره به صدر جدول بروند.

اصفهان اکنون به واسطه فرصت سوزی بزرگ دوشنبه شب در بیم و امید قرار دارد و سرنوشت این تیم دیگر دست خودش نیست و دیگر تیم‌های لیگ برتری می‌توانند با امتیاز گیری از پرسپولیس، اصفهانی‌ها را دوباره به قهرمانی امیدوار کنند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->