نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

برگزاری ۳ تورنمنت بین‌المللی شطرنج در خراسان رضوی طی سال جاری

  • کد خبر: ۱۶۰۸۰۱
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
برگزاری ۳ تورنمنت بین‌المللی شطرنج در خراسان رضوی طی سال جاری
رییس هیات شطرنج خراسان رضوی از برگزاری ۳ تورنمنت بین‌المللی شطرنج در خراسان رضوی طی سال جاری خبر داد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، رضا پاشانجاتی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های هیات شطرنج خراسان رضوی در سال جاری عنوان کرد: چند روز پیش در ۲ رشته از سه رشته شطرنج در بخش نونهالان و نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی کشور را از آن خود کردیم.

وی افزود: سال گذشته برگزاری ۳ تورنمنت بین‌المللی را در برنامه داشتیم که با شرایط سختی روبرو شدیم که فقط توانستیم ۲ تورنمنت را برگزار کنیم، اما امسال برگزاری همان ۳ تورنمنت بین‌المللی را مدنظر خود قرار داریم.

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در دو یا سه رده مختلف میزبانی مسابقات قهرمانی کشور را برعهده گرفتیم که در مرداد و اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد. علاوه بر آن برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری نیز در دستور کارمان قرار دارد.

پاشانجاتی گفت: اولویت اصلی هیات شطرنج استان در سال جاری راه‌اندازی و فعالیت هیات‌های شهرستانی است تا بتوانیم پویایی هیات‌های شهرستانی را توسعه دهیم. در ماه گذشته و به خصوص در ماه رمضان توانستیم مسابقات مختلفی در سطح استان برگزار کنیم که اولویت اصلی خود را روی شهرستان‌ها و پس از آن روی بحث آموزش قرار دادیم.

وی در خصوص برگزاری جام فردوسی تصریح کرد: تورنمنت جام فردوسی را مطابق تقویم قرار بود در اسفند ماه برگزار کنیم، اما فدراسیون از ما درخواست کرد این تورنمنت را در اردیبهشت ماه برگزار کنیم که به دلیل تراکم شدید مسابقات فدراسیون این امکان برای برگزاری تورنمنت فردوسی فراهم نشد.

پاشاناجی اضافه کرد: در برنامه داریم که در مرداد ماه مسابقه بین‌المللی جام استاد تفرشی و در آبان ماه مسابقات جام توس و در بهمن ماه جام بین‌المللی فردوسی را برگزار کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->