شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«فسیل» در یک قدمی رسیدن به فروش 90 میلیاردی

  • کد خبر: ۱۶۰۸۰۸
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
«فسیل» در یک قدمی رسیدن به فروش 90 میلیاردی
کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی در آستانه رسیدن به گیشه ۹۰ میلیارد تومان است، این فیلم تا پیش از تعطیلات پایان هفته فروش خود را از مرز ۸۷ میلیارد تومان عبور داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «فسیل» ساخته کریم امینی همچنان با فروش خوبی به اکران خود ادامه می‌دهد. این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ که نمایش عمومی خود را در سینما‌ها شروع کرد تا پایان روز عصر روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه توانسته بیش از ۸۷ میلیارد تومان فروش کند. فیلم «فسیل» با در اختیار داشتن ۵۳۲ سالن و طی نمایش در ۳۰ هزار و ۷۲۱ سانس توانسته یک میلیون ۹۱۱ هزار مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند. این فیلم طی هفته گذشته با فروش ۲۳ میلیارد و ۳۸۸ میلیون رکورد فروش هفتگی را هم جا به جا کرد.

«سه کام حبس» ساخته سامان سالور فیلم دوم جدول فروش هفتگی است. این فیلم طی هفته گذشته ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش کرده و ۵۹ هزار نفر به تماشای آن نشسته‌اند. مجموع فروش «سه کام حبس» ۳ میلیار و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

رتبه سوم جدول فروش هفتگی هم در اختیار «جنگ جهانی سوم» است. فیلم هومن سیدی در این هفته با جذب ۴۴ هزار مخاطب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در مجموع به گیشه ۳ میلیارد تومان دست پیدا کرده است.

کمدی «آهنگ دو نفره» که اکران آن ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ شروع شده هم در هفته اول نمایش خود توانست فروش خود را از مرز ۲ میلیارد تومان عبور دهد و رده چهارم جدول فروش هفتگی را در اختیار بگیرد. این کمدی با در اختیار داشتن ۲۶۰ سالن ۱۹۹۵ سانس نمایش داشته است. مخاطابان آهنگ دونفره در این مدت ۴۶ هزار و ۱۷۱ مخاطب بوده اند.

فیلم سینمایی «غریب» ساخته محمد حسین لطیفی هم با گذراندن گیشه هفتگی خود از مرز ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در رده پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. این فیلم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ که اکران خود را در سینما‌ها شروع کرد با جذب ۱۸۵ هزار و ۴۶ مخاطب در آستانه ۸ میلیاردی شدن است.

کمدی «عروس خیابان فرشته» هم طی یک هفته اخیر ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش کرده و مجموع گیشه آن هم به ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

فیلم «دسته دختران» ساخته منیرقیدی فروش نا امید کننده داشته است. این فیلم در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. فروش فیلم کودکانه «بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچکیان هم ۳۳۳ میلیون تومان بوده است.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->