کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
سرخط خبرها

سنتکام مدعی کشتن سرکرده ارشد القاعده در سوریه شد

  • کد خبر: ۱۶۲۰۶۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
سنتکام مدعی کشتن سرکرده ارشد القاعده در سوریه شد
سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز مدعی هدف قرار دادن یک سرکرده ارشد گروهک القاعده در سوریه شد!

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که یک سرکرده ارشد گروهک القاعده را هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام این رسانه، این حمله ادعایی در شمال غرب سوریه رخ داده است.

خبرگزاری رویترز در این خصوص اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۴۲ (به وقت محلی) سوم ماه می، نیرو‌های فرماندهی مرکزی آمریکا حمله‌ای را در شمال غرب سوریه انجام و یک سرکرده ارشد القاعده را هدف قرار داده اند!

سازمان مرکزی نیرو‌های تروریست آمریکا در منطقه تا کنون اطلاعات و اخبار بیشتری را پیرامون جزئیات این حادثه رسانه‌ای نکرده است.

ادعای این نهاد تروریستی آمریکا در حالی مطرح می‌شود که وزارت خارجه سوریه چندی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد که دمشق غارت نفت و ثروت سوریه از سوی آمریکا را محکوم می‌کند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده بود که اقدامات آمریکا از جمله راهزنی (نفت سوریه)، با قوانین بشردوستانه بین المللی در تعارض است.

در ادامه این بیانیه تاکید شده بود که سوریه از آمریکا می‌خواهد دست از حمایت از تروریسم و شبه نظامیان جدایی طلب بردارد و از خاک سوریه عقب نشینی کند.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی هم چنان به سرقت منابع نفتی سوریه ادامه می‌دهند به طوری که اخیراً ده‌ها تانکر حاوی صد‌ها تُن نفت سرقتی از چاه‌های واقع در استان‌های الحسکه و دیر الزور و رقه در شمال و شمال شرق این کشور را به عراق منتقل کردند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->