اولین خرید تراکتور از پرسپولیس عدم اعتماد اوسمار به جوانان پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرلورکوزن و آتلانتا| پایان تلخ ژابی وزیر ورزش: شهید رئیسی به تعهدات خود در ورزش عمل کرد پخش زنده بازی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال (۳ خرداد) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز محرومیت هاشمی‌نسب برگشت؟ ترکیب استقلال مقابل نساجی| همان ترکیب هجومی باشگاه پیکان: عدالت نیست درورزشگاهی جز دستگردی با استقلال بازی کنیم تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد
سرخط خبرها

اعتراض دوباره ساپینتو به مدیران استقلال

  • کد خبر: ۱۶۲۳۰۵
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
  • ۳
اعتراض دوباره ساپینتو به مدیران استقلال
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در آستانه بازی با صنعت نفت آبادان بازهم علیه مدیران این باشگاه صحبت‌هایی به زبان آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مشکلات مالی باشگاه استقلال هر روز وسعت بیشتری می‌گیرد و روشن نیست که بازیکنان استقلال تا چه زمان باید بحران‌های مالی را تحمل کنند. عمق مشکلات به حدی وسیع شده که دوباره اعتراض سرمربی استقلال را به دنبال داشته است.

ساپینتو درباره اینکه از باشگاه خواسته پول بازیکنان را حتی زودتر از حقوق خودش واریز کنند، این جملات را به زبان آورده است: «من به عنوان سرمربی و نفر اول تیم گاهی اوقات باید این کار را انجام بدهم و از باشگاه مطالبه کنم.. باید آرامش تیم را حفظ کنم و نگذارم تنش ایجاد شود. قطعا من هم در این مقطع از فصل به پول قرارداد خودم احتیاج دارم، ولی شاید خودم بتوانم این مشکلات را حل کنم. مساله این است که بازیکنان تیم هم مشکلات مالی دارند و شاید آن‌ها نتوانند بدون دریافت دستمزدشان مشکلات مالی را حل کنند. در این صورت تمرکز آن‌ها به هم می‌خورد و به تیم آسیب زده می‌شود. به همین دلیل وقتی مدیر باشگاه من را صدا زد تا بخشی از مطالباتم را بپردازد گفتم اولویت برای من پرداخت پول به بازیکنان است، چون از مشکلات آن‌ها باخبر هستم و ترجیح می‌دهم اول آن‌ها پول بگیرند.»

البته مسئولان باشگاه استقلال این روز‌ها درگیر جنگ لفظی با مسئولان سازمان لیگ هستند و این موضوع بهانه‌ای شده تا اصل ماجرا به دست فراموشی سپرده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ع ق
Qatar
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
استغلال مگه کیه؟ با اون پیش کسوتهای معروف و اخلاق این پرتغالیه شلغمی شدند
ع ق
Qatar
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
واقعا این سرمربی و سرپرست حجت کریمی با پیش کسوتها مثل محمد نوری و علی چینی و بعضی طرفدارهاشون به هم می ان
پیشنهاد : انها را بفرستید مثل دو چهاجانبه که در اسیا بقول خودشون قهرمان شدند کرکیت بازی کنند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
0
چهره واقعی ساپینتو را یک ماه دیگه که بازی‌ها تموم بشه و جامی نگیرد می‌بینید و شکایت و شکایت کشی به فیفا و گرفتن جریمه و خسارت و دهها آپشن دیگر !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->