سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد بیرانوند در راه بازگشت به پرسپولیس؟ + عکس تمدید قرارداد یکساله پورعلی‌گنجی با پرسپولیس قهرمانی فصیحی در مسابقات دوومیدانی اسلوونی والتر ماتزاری گزینه پرسپولیس کیست؟ + رزومه و بیوگرافی بلیت تهران در جیب والتر ماتزاری | توافق پرسپولیس با سرمربی سابق ناپولی پخش زنده بازی ایران و هلند در لیگ جهانی والیبال (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره های پرسپولیس فعلا به تراکتور نمی‌روند! بیرانوند چقدر می‌خواهد که در پرسپولیس بماند؟
سرخط خبرها

واکنش سرپرست استقلال به امضاء صورتجلسه شورای تامین

  • کد خبر: ۱۶۲۳۰۹
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
واکنش سرپرست استقلال به امضاء صورتجلسه شورای تامین
حجت کریمی مدعی شده در جلسه شورای تامین مخالف برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی بوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حجت کریمی، سرپرست تیم استقلال مدعی شده که درجلسه شورای تامین مخالف برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی تهران بوده است. قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در اظهاراتی اعلام کرده کریمی در جلسه شورای تامین با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی موافق بوده که سرپرست استقلال در واکنش به این اظهارات چنین گفته است: «چون اسمم را به ناحق در ارتباط با مسائل جلسه شورای تامین آوردند از آقایان دلخور شدم. من از ابتدا تا آخر جلسه مخالف این موضوع بودم که بازی رقیب‌مان در استادیوم آزادی برگزار شود. چون مهمترین وظیفه‌ام این است که دنبال احقاق حق استقلال باشم.  آقایان در سازمان لیگ لطفاً پای تصمیمی که گرفته اند بایستند. تعجب من از این بود که چرا اسم مرا آوردند؟ اگر قصد دارند کاری بکنند و ظاهراً از دست ما خارج است پای حرفشان بایستند و تصمیمات شان را گردن این و آن نیندازند. همه ناراحتی من از این بود که چرا تصمیمی که خودشان گرفته‌اند را به نام من تمام کردند!»

این اظهارات درحالی انجام شده که حتی اسنادی درباره امضاء کردن صورتجلسه حجت کریمی در جلسه شواری تامین نیز منتشر شده و ظاهرا سرپرست استقلال موافق برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->