سرخط خبرها

تام کروز، از حضور در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز تا بدلکاری‌ Mission Impossible 7 + ویدئو

  • کد خبر: ۱۶۳۰۰۱
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
تام کروز، از حضور در مراسم تاج‌گذاری شاه چارلز تا بدلکاری‌ Mission Impossible 7 + ویدئو
تام کروز که روز گذشته جایزه آرای مردمی MTV Award را گرفت، در جریان کنسرتی که به افتخار پادشاه انگلیس در قلعه ویندزور برگزار شد، از شاه چارلز سوم دعوت کرد تا خلبان (حمایت کننده) او باشد. کروز این‌روزها مشغول بازی در فیلم «مأموریت غیرممکن» Mission Impossible 7 است.

به گزارش شهرآرانیوز - کنسرت تاجگذاری یکشنبه که توسط هیو بونویل، ستاره «دانتون ابی» برگزار شد، شاهد دعوت ۲۰۰۰۰ مهمان به محوطه قلعه ویندزور برای جشن تاجگذاری پادشاه بود که در روز شنبه (۶ می) برگزار شد.

در این مراسم بازیگران و سلبریتی‌های زیادی حضور داشتند که تام کروز یکی از آن‌ها بود. او برای توصیف شاه از اصطلاح «wingman» استفاده کرد که به استاد و راهنما و راهبر  و حامی خطاب می‌شود. این اولین‌بار نیست که تام کروز در رویداد سلطنتی بریتانیا شرکت می‌کند. او در سال ۱۹۹۷ در کنار همسر سابقش نیکول کیدمن دیگر هنرپیشه مشهور هالیوود، مهمان مراسم تشییع جنازه همسر اول چارلز، دایانا، پرنسس ولز بود.

اما به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One هم منتشر شده که در آن تام کروز در حال مبارزه روی یک قطار در حال حرکت دیده می‌شود. 

کریستور مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One در مصاحبه با امپایر این بدلکاری را یکی از چالش‌برانگیز‌ترین بدلکاری‌های سری فیلم «مأموریت غیرممکن» توصیف کرده است و در ادامه گفته آن‌ها در حالی این صحنه را ساخته‌اند که در فیلم‌های مشابه امروزی بیشتر از پرده سبز و جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود تا اینکه این صحنه‌ها در روی یک قطار واقعی در حال حرکت گرفته شود.

تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الویس، ایندیرا وارما، راب دلینی، چارلز پارنل، مارک گیتیس، هولت مک‌کالانی، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کریستوفر مک کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation و فیلم Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning نیز بازگشته است.

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) برنامه‌ریزی شده است و پس از آن فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.

 
اما تام کروز روز گذشته به شکل ویژه‌ای جایزه بهترین بازیگر فیلم سینمایی را از مراسم MTV Award دریافت کرد، جوایز این مراسم براساس آرای مردمی اهدا می‌شود. او در ویدئویی گفت: از همگی ممنونم و اینکه به من اجازه می‌دهید تا شما را سرگرم کنم برای من یک افتخار بزرگ است، امیدوارم از فیلم ماموریت غیر ممکن جدید من لذت ببرید، در سینما منتظر شما هستم.

منابع: فارس، زومجی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->