تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان خواستار حمایت بیشتر جامعه جهانی از ایران شد

  • کد خبر: ۱۶۳۰۳۲
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهجویان خواستار حمایت بیشتر جامعه جهانی از ایران شد
جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران گفت: ایران از کشورهایی است که بیشترین تعداد پناهندگان را در سالیان طولانی در خود جای داده و ما درخواست کمک‌های بیشتر به ایران در این زمینه را به کشورهایمان خواهیم داد.

خانم اینا گلادکوا صبح امروز ۱۹ اردیبهشت ماه در دیدار سفرای کشورهای سوئیس، فرانسه و اتریش در ایران با استاندار کرمان اظهار کرد: کشورهای حاضر کمک‌های شایانی به فعالیت‌های کمیساریا در ایران داشته‌اند.

وی افزود: این فرصت ویژه برای ما بود که از نزدیک واقعیت را در استان کرمان ببینیم و خوشحالیم که در بهداشت و آموزش کارهای خوبی برای اتباع انجام می‌شود و برای ما و جامعه جهانی قابل قبول است که خدمات خوبی از سوی دولت ایران به پناهندگان ارائه می‌شود.

گلادکوا با اشاره به خدمات شایان جمهوری اسلامی به جمعیت اتباع بیان کرد: ایران از کشورهایی است که بیشترین تعداد پناهندگان را در سالیان طولانی در خود جای داده و ما درخواست کمک‌های بیشتر به ایران در این زمینه را به کشورهایمان خواهیم داد.

جانشین موقت کمیساریای عالی سازمان ملل در ایران در ادامه گفت: برای ما واضح است که سیاست‌های داخلی استان کرمان در جهت منافع اتباع است و تعداد زیادی از اتباع در این استان حضور دارند.

وولف دیتریش هایم سفیر اتریش در ایران نیز در این دیدار اظهار کرد: دو سال پیش به دنبال حاکم شدن طالبان در افغانستان بسیاری از اتباع این کشور به کشورهای دیگر از جمله ایران و اتریش پناهنده شدند.

وی افزود: اتریش علاوه بر بودجه سالیانه اتحادیه اروپا برای خدمات به پناهندگان، ۱۰ میلیون دلار اضافه‌تر اختصاص داد به همه کشورهایی که درگیر اتباع افغانستانی هستند و یک میلیون واکسن کووید۱۹ نیز به ایران اهداء کرد.

هایم بیان کرد: فعالیت های خوبی با کمیسیا و سازمان های بین المللی در زمینه پناهندگان داریم و با تمرکز ویژه در آموزش و مهارت اتباع در استان کرمان تلاش خواهیم کرد.

سفیر اتریش در ایران در پایان بیان کرد: ما در زلزله بم حمایت‌هایی داشتیم و مایل هستم بیشتر با استان کرمان آَشنا شده و در فرصت دیگری مجدد در کرمان حضور یابم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->