گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وزیر ورزش و جوانان:

اقدام AFC سیاسی بود

  • کد خبر: ۱۶۳۲۴
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
اقدام AFC سیاسی بود
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد:اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کاملا سیاسی و غیر حرفه‌ای بود، اما نتوانست مانع صعود تیم‌های استقلال تهران و شهر خودرو مشهد شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سلطانی فر افزود: دو تیم بزرگ کشورمان با اقتدار موجب سربلندی و عزت کشور شدند در حالی که میزبانی حق مسلم تیم‌های ایرانی در مرحله حذفی (پلی آف) رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

وی اضافه کرد: با وجود همه این سختی‌ها و محدودیت‌ها بازیکنان استقلال و شهرخودرو با نتایج خیره کننده سه تیم از کشور‌های کویت، قطر و بحرین را شکست دادند و کرامت مردم ایران را به تصویر کشیدند.

۸۵ هزار مترمربع به فضای ورزشی فارس اضافه می‌شود

وزیر ورزش و جوانان همچنین در ادامه سخنانش به افتتاح ۶۱ ورزشی در استان فارس به ویژه در مناطق محروم در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها ۸۵ هزار متربع به فضای ورزشی این استان اضافه می‌شود.

سلطانی فر ادامه داد: بخشی از اعتبار این پروژه‌ها توسط خیرین تامین شده است که آن‌ها نقش زیادی در توسعه زیرساخت‌های، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی داشته اند که جای تقدیر دارد.

او با بیان اینکه آماده شدن زیر ساخت‌ها زمینه شکوفایی و بروز استعداد‌های مناطع روستایی و محروم را فراهم می‌کند، اظهار داشت: امیدوارم شاهد خلاقیت جوانان این منطقه در رقابت داخلی و خارجی باشیم.

در سفر وزیر ورزش سالن ورزشی چاه طوس و سیف آباد از توابع شهرستان خنج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه سفر دو روزه وزیرورزش و جوانان قرار است در شهرستان‌های فسا و کازرون نیز چند پروژه ورزشی به بهره برداری برسد.

دیدار با جوانان و ورزشکاران و بازدید از سالن ۶ هزار نفره شیراز از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان فارس است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->