پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

سردار قاآنی: بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است

  • کد خبر: ۱۶۳۶۱۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸
سردار قاآنی: بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز به برکت رهبری رهبر انقلاب اسلامی، آرزوی امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج جهانی سربازان اسلام محقق شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «خاتون و قوماندان» که امشب با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدای مقاومت در مشهد برگزار شد، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جبهه مقاومت امروز از یک نهال نوپا به یک محور گسترده تبدیل شده که مبادی و نقاط مختلف مقاومت را در سراسر دنیا به هم متصل کرده است.

وی افزود: در این جبهه انسان‌های فداکار، باصفا ارزشمند و با عزتی هستند که در خیلی چیز‌ها نقاط اشتراک دارند؛ اما نقطه اساسی اشتراک آن‌ها دفاع از عزت اسلام و مسلمانان است. در این میان، کار فاطمیون قهرمان نسبت به دیگران برجستگی‌هایی دارد.  بر اساس آیه شریفه قرآن در تجلیل از جایگاه مجاهدان، شهدای فاطمیون هم مهاجر و هم مجاهد هستند.  ویژگی برجسته‌ای دارند.

سردار قاآنی خاطرنشان کرد: شخصی مثل شهید ابوحامد، دلیر مرد جوانی که در افغانستان از اسلام دفاع کرد و ورزیده شد، وقتی فهمید در جبهه دیگری لازم است حضور پیدا کند و از مردم مسلمان در نقطه دیگر از جهان دفاع کند، کار را با تعدادی انگشت‌شمار آغاز کرد و فاطمیون نام گرفتند. اما به برکت نام ارزشمند حضرت زهرا (س) از اولین شخصیت‌هایی شدند که مقاومت را به معنای واقعی عملیاتی کردند. آن‌ها وقتی فاطمیون شدند، اینگونه رشد پیدا کردند و همرن امر نیز باعث شد ده‌ها هزار نفر از جوانان قهرمان این سرزمین اعلام آمادگی کنند تا از مسلمانان دیگر در برابر آمریکا و متجاوزان، دفاع عزتمندانه داشته باشند. هم دفاع کردند و هم فرهنگ زندگی باعزت را به آن جغرافیا منتقل کردند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز نهال فاطمیون به درخت تنومند و یک ظرفیت ارزشمند برای دفاع از اسلام در اقصی نقاط دنیا تبدیل شده است. افغانستان و فاطمیون شهیدان زیادی دارند و تکریم ابوحامد به معنای تکریم از شهیدان افغانستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مقاومت، واژه قرآنی و دستور صریح خدا به پیامبر اسلام است که گردی روی آن را گرفته بود و انقلاب اسلامی و امام (ره) و در استمرار آن، رهبر معظم انقلاب اسلامی، گرد از این واژه ارزشمند اسلامی پاک کردند. این واژه به اندازه‌ای بزرگ است که حتی دشمنان اقرار می‌کنند مقاومت است که در صحنه هر نبرد تعیین کننده است. امروز اتاق‌های فکر و دشمنان درباره مقاومت می‌گویند در میدان جنگ هرکس مقاومت کند پیروز است، در حالی که قبلاً می‌گفتند کسی در میدان نبرد پیروز است که اسلحه بیشتری داشته باشد.

واژه مقاومت به برکت وجود قهرمانان معنا پیدا کرد

سردار قاآنی تاکید کرد: واژه مقاومت به برکت وجود قهرمانان معنا پیدا کرد. امام (ره) در پیام خود در پایان جنگ تحمیلی فرمودند: اگر بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده بود آیا کسی جرات جسارت به فرزندان معنوی رسول الله را داشت؟ اما امروز به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی، این آرزوی امام (ره) محقق شده و بسیج جهانی سربازان اسلام تشکیل شده است.

وی افزود: امروز وقتی سید مقاومت در لبنان می‌گوید حتماً در مقابل شما می‌ایستیم، پس از او همین صدا از یمن و عراق و سوریه و اقصی نقاط عالم شنیده می‌شود و اگر چه دشمن جنایت می‌کند، اما پاسخ دندان شکن به آن‌ها داده می‌شود. در اوج تهاجم رژیم صهیونیستی در بعضی روز‌ها بیش از ۳۰ عملیات فقط در کرانه باختری انجام می‌شود. این محصول مقاومت و تشکیل جبهه بسیج جهانی سربازان اسلام است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما برای شهدا بزرگداشت می‌گیریم، برای این است که می‌خواهیم این رویش‌ها را بازگو کنیم و بگوییم چطور فداکاری کردند و در ادامه آن قهرمانان ساخته شدند و جبهه‌های مقاومت را در تمام دنیا اداره می‌کنند. اما گرامیداشت یاد شهدای مقاومت وقتی عملی می‌شود که این موضوع را استمرار پیدا کند.

وی با اشاره به احترام ویژه رهبر انقلاب نسبت به شهدای فاطمیون خاطرنشان کرد که تکریم خانواده‌های آن‌ها حتماً اجرایی می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->