زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی از ابتدا تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، شش نفر در سیل رودبار جان خود را از دست دادند اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد | ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است + جزئیات آفتاب‌سوختگی را چطور درمان کنیم؟ ۸۵۰۰ پرستار در مشهد و خراسان‌رضوی آماده خدمات‌رسانی در طرح تابستانه هستند
سرخط خبرها

قتل استاد دانشگاه تهرانی با ضربات چاقوی همسرش

  • کد خبر: ۱۶۳۸۶۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
قتل استاد دانشگاه تهرانی با ضربات چاقوی همسرش
زنی که به اتهام قتل همسرش دستگیر شده بود، پس از ۸ ماه سکوتش را شکست و پرده از راز مخوفش برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رسیدگی به پرونده قتل استاد دانشگاه در خانه‌ای واقع در سه راه آذری؛ از شهریور ماه سال قبل در دستور کار بازپرس جنایی قرار گرفت.

فرزندان مقتول در تحقیقات ابتدایی گفته بودند که ساکن غرب تهران هستند، اما پدرشان خانه واقع در سه‌راه آذری را اجاره می‌داده است. شب حادثه جسد این مرد در حالی کشف شد که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و به این ترتیب دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته صادر شد.

تصاویر به دست آمده حکایت از این داشت که همسر مقتول سراسیمه از خانه خارج شده است. با توجه به اینکه تحقیقات نشان می‌داد مقتول و همسرش اختلافات عمیقی داشتند، دستور بازداشت همسر مقتول صادر شد، اما این زن تا همین چند روز قبل منکر قتل شوهرش بود تا اینکه بالاخره لب به اعتراف گشود و گفت: «از مدتی قبل اختلافات عمیق و ریشه‌ای با شوهرم داشتیم. شب حادثه با او در خانه سه راه آذری قرار گذاشتم و یک شربت زعفرانی برایش درست کرده بودم که در آن داروی خواب‌آور ریخته بودم. بعد از اینکه همسرم کمی گیج شد با چاقو چند ضربه به او زدم تا به قتل رسید.»

رسیدگی به این پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان ماجرا در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->