تاریخ و ساعت بازی تیم ملی ایران و صربستان در لیگ ملت‌های والیبال | اولین محک جدی پائز تلاش ادامه‌دار استقلال برای گرفتن میزبانی از پیکان اعتراض پایه ‌های پرسپولیس به خلیلی تماس نزدیکان نکونام با دو بازیکن سپاهان اوسمار و مهمترین تصمیم زندگی امیری در پرسپولیس ماندنی است بشار در لیست اوسمار نیست؟ پرسپولیس به بونجاح فکر هم نمی کند داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی
سرخط خبرها

پرسپولیس ۹۹.۹ درصد قهرمان لیگ برتر می‌شود

  • کد خبر: ۱۶۴۰۴۴
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
پرسپولیس ۹۹.۹ درصد قهرمان لیگ برتر می‌شود
پیشکسوت سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس ۹۹.۹ درصد قهرمان می‌شود. با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته‌های اخیر با کلاس بالا بازی کرده و در امر گلزنی موفق بوده شانس مسلم قهرمانی در هفته پایانی است.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیست و دوم عنوان کرد: پرسپولیس با نساجی بازی دارد که بقایش در لیگ برتر ثابت شده و فکر نمی‌کنم بخواهد خودش را مقابل پرسپولیس به آب و آتش بزند. تمام سختی‌ها برای مس کرمان است که پس از ۹ سال به لیگ برتر آمد، اما نتوانست کیفیت قابل قبولی به نمایش بگذارد و بازی سختی با تیمی دارد که برای قهرمانی می‌جنگد. تمام اتفاقات به خود پرسپولیس بستگی دارد که فکر می‌کنم سرخ پوشان پایتخت قهرمانی این لیگ فرسایشی را از آن خود کنند.

پیشکسوت سابق پرسپولیس در خصوص بازی پرفشار پرسپولیس در بازی‌های اخیر ادامه داد: این اتفاق طبیعی است. بحث صدر جدول است و طبیعی است که تیم‌های صدر جدول نمی‌خواهند صدر را از دست بدهند و این استرس و فشار را بروز دهند. پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای دارد و سال‌ها است که قهرمان شده و فقط سال گذشته از قهرمانی بازماند که شرایطش در این فصل خیلی بهتر شده است.

دهنوی گفت: پرسپولیس نسبت به سایر باشگاه‌ها تیم بهتری دارد و مهره‌های باکیفیت بیشتری نیز در اختیار دارد. هر بازیکن پرسپولیس که در هر بازی وارد بازی می‌شود میل هجومی و بار فنی زیادی دارد که در تغییر نتایج پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

وی در خصوص زمین بی‌کیفیت نساجی و بازی سخت پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائم شهر اضافه کرد: این اتفاقات برای بر هم زدن تمرکز پرسپولیس است. زمین ورزشگاه وطنی زمین مناسب و مساعدی است و مشکلی برای بازی کردن ندارد. یحیی گل محمدی در نشست خبری حرف خوبی زد، اگر زمین خاکی، سنگی و یا هرمشکلی داشته باشد باید تیمش ببرد تا قهرمان شود، این اتفاق نیز محقق خواهد شد.

دهنوی تصریح کرد: این هفته‌ها هیچ تیمی نتوانسته جلودار پرسپولیس باشد، چون بازیکنان پرسپولیس به عزمی راسخ برای قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرده‌اند. رسانه‌های تیم‌های رقیب برای بر هم زدن تمرکز پرسپولیس تبلیغات دارند. پرسپولیس نیز گرگ باران دیده است و این حرف و حدیث‌ها روی عملکرد آن تاثیر نخواهد داشت، مگر اینکه از اتفاقات عجیب و غریب فوتبال و بازی جذابی از سمت نساجی رخ دهد. البته تمام این عوامل به پرسپولیس بستگی دارد و فقط خود پرسپولیس می‌تواند با دستانش خودش را نایب قهرمان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->