دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

مدیرعامل تراکتور: پیکه در ایران نام آدامس است و ما باید به او بخندیم

  • کد خبر: ۱۶۴۶۱۵
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
  • ۱
مدیرعامل تراکتور: پیکه در ایران نام آدامس است و ما باید به او بخندیم
هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به شوخی پیکه با نام این باشگاه گفت: اگر قرار به خندین باشد ما باید به نام پیکه بخندیم، چون پیکه در ایران نام یک آدامس است.

به گزارش شهرآرانیوز، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در واکنش به صحبت‌های جرارد پیکه در تمسخر نام باشگاه تراکتور عنوان کرد: پیکه، چون فکر نمی‌کرد که تراکتور نام یک باشگاه باشد از این موضوع تعجب کرده بود. تراکتور در زبان اسپانیایی همان تراکتور خوانده می‌شود، در حالیکه تراکتور برای ما به معنی خودرو قدرتمند است. پیکه منظوری نداشته، اما اگر به خندیدن به نام و عنوان باشد ما باید به نام پیکه بخندیم، چون پیکه در ایران نام یک آدامس است. امیدوارم پیکه یک روزی به ایران بیاید و عظمت و محبوبیت تراکتور را ببیند.پیش از این جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی در اسپانیا پس از مواجه شدن با نام باشگاه تراکتور خنده‌اش می‌گیرد.

پیکه در این برنامه با سوال یکی از مهمانان مواجه می‌شود که از او می‌پرسند پاکو خمس در ایران هدایت چه تیمی را بر عهده دارد. پس از پاسخ مهمان برنامه مبنی بر سرمربی‌گری پاکو خمس در تیم تراکتور خنده جرارد پیکه را به دنبال دارد. (به دلیل اسم خاص تراکتور و معنای یکسان آن در زبان اسپانیایی).

پیکه نیز در ادامه می‌گوید که، چون اسم تراکتور را آورده‌اند فکر کرده که با او شوخی می‌کنند و پس از آن هم با حالت طنز ادای پاکو خمس را در می‌آورد.

پس از این اتفاق صفحه رسمی پیکه در اینستاگرام با هجوم هواداران تراکتور روبرو می‌شود. هواداران تبریزی تراکتور با هجوم به صفحه پیکه با قراردادن تصاویر زیادی از باشگاه تراکتور به همراه قلب، علاقه خود به باشگاهشان را نشان می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
ایولله آقا هوشنگ
تازه آدامسشم مالی نی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->