کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

زور شهداب به موزرسکی نرسید

  • کد خبر: ۱۶۵۰۵۹
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
زور شهداب به موزرسکی نرسید
نماینده والیبال کشورمان در نیمه‌نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا شکست خورد.

تیم شهداب یزد که در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا با شکست دور از انتظار سه بر دو برابر الشرطه قطر به عنوان تیم دوم گروه راهی نیمه‌نهایی شد، برابر صدرنشین دیگر گروه یعنی سانتوری سانبردز ژاپن قرار گرفت و باشکست مقابل سامورایی‌ها، از رسیدن به فینال بازماند. دو تیم در فصل گذشته جام باشگاه‌های آسیا هم برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که تیم شهداب با نتیجه سه بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد. اتفاقی که این‌بار هم برای نماینده کشورمان تکرار شد و شهداب اسیر قدرت دیمیتری موزرسکی، ستاره ۲ متر و ۱۸ سانتی‌متری روسی حریف شد تا بار دیگر برابر سامورایی‌ها ناکام بماند.

نبرد برابر در دو ست اول

در ست اول این بازی، شهداب نتوانست عملکرد خوبی از خود ارایه دهد و اشتباهات نماینده کشورمان در نیمه‌نهایی قهرمانی باشگاه‌های آسیا برابر حریف ژاپنی و عملکرد خوب موزرسکی، ستاره روسی حریف باعث شد تااین ست با نتیجه ۲۲ بر ۲۵ به سود سامورایی‌ها به پایان برسد. در ست دوم، اما دو تیم رقابت پایاپایی را داشتند و تا امتیازات پایانی، برابر با یکدیگر پیش رفتند. هرچند که شهدابی‌ها چندبار می‌توانستند اختلاف خود را با حریف ژاپنی بیشتر کنند، اما بی‌دقتی نمایندگان کشورمان باعث از دست رفتن موقعیت‌ها می‌شد. در نهایت، اما زمانی که شهداب با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ از حریف پیش بود، سرویس بی‌نقص امیر غفور به کمک شهداب آمد تا آن‌ها با کسب امتیاز ۲۴ در آستانه برد این ست قرار بگیرند. اتفاقی که در نهایت با سرویسی که موزرسکی به بیرون زد، رخ داد و دو تیم در تعداد ست‌ها برابر شدند.

شکست تلخ سال گذشته تکرار شد

ست سوم بازی پرفراز و نشیب‌تر دنبال شد و شهدابی‌ها چندبار توانستند اختلاف امتیاز خودشان با حریف ژاپنی را زیاد کنند، اما هربار ژاپنی‌ها به لطف قدرت‌نمایی ستاره روسی خود، امتیازات از دست رفته را جبران کردند. اما در امتیازات پایانی نماینده کشورمان توانست اختلاف را بیشتر کند و زمانی که شهداب با امتیاز ۲۲ بر ۱۹ پیش بود، به نظر این ست تمام شده می‌رسید، اما سانتوری امتیازات از دست رفته را جبران کرد تا جدال دو تیم در این ست هم پایاپای دنبال و به امتیازات بالای ۳۰ هم کشیده شود. اما در نهایت دو اشتباه از شهدابی‌ها باعث شد تا سانتوری این ست را با حساب ۳۴ بر ۳۲ پیروز شود. شکست در ماراتن ست سوم باعث شد که چهارمین ست را بازیکنان شهداب با تمرکز کمتر و اشتباهات بیشتر آغاز کنند و در دریافت‌ها و ضربات سرویس خطای زیادی داشته باشند، با این حال عملکرد متوسط ژاپنی‌ها و اشتباهات آن‌ها نماینده کشورمان را در بازی نگه داشت. اما هرچه به امتیازات نهایی نزدیکتر می‌شدیم، ضعف در دفاع روی تور در کنار دریافت‌های اول بد بازیکنان شهداب، کار را دشوارتر کرد و آن‌ها را از حریف ژاپنی عقب انداخت تا اینکه در نهایت سانتوری توانست این ست را هم با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ پیروز شده و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شهداب را شکست دهد و به فینال این رقابت‌ها راه پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->